pepa
Forumsvar skapade
-
När vi ändå håller på med äldre klipp…
-
Hengoooooooooo e goooooooooo.
-
Martin Ekström? Levande legenden?
-
”- Är det sant, va kul!, utbrister han.” Haha jag hör din röst Pewe, grattis som fan broder!
-
Kollade precis in Falles kiteteam och där ser det onekligen ut som att så fort du får rabatt är du med i teamet. Stämmer det Sourra? Jag menar, 19 teamåkare! Måste vara Sveriges största kiteteam.
-
Jag körde min Masthugget-banner även när jag körde för Surfers. Hur går det ihop??? OMG!
-
Jag kommer la ner å kikar lite änna. Finns det varmkorv?
-
Höst i början av augusti? Normalt sett är det väl kassa sommarhögtryck som gäller nu, men hoppas också på tidigt födda septembervindar 🙂
-
Sansad insändare ändå, de bjuder ju in oss till debatt iom ”Vad säger Varbergs surfklubb och Varbergs kommun om detta?”.
-
En av kiteboardingens största legender Mr Lou Wainman har själv sagt att han lägger all sin energi på att göra WAKEBOARDtrick på kajten, att vara en WAKEBAORDARE. Ruben Lenten, Aaron Hadlow, Andre Phillip och många många fler av de vi har som förebilder tittar inte ens på kite längre när de vill ha trickinspiration utan trycker i en go WAKEBOARDfilm i datorn. Alla de trick (slim chance, back mobe, front mobe, 113, KGB, s-bend, railey, blind judge, double s-bend… ja, ni fattar poängen) jag och många andra som kör urkrokat lägger all vår energi på kommer från WAKEBOARD. Alla trick man gör på CCP och alla andra cable parks kommer ursprungligen från WAKEBOARD. För vissa av oss ÄR kitesurfing wakeboard, så jag förstår inte varför din (Patrikol) uppfattning av sporten skulle vara mer rätt än alla de som vill ha kvar vår största inspiration (japp, wakeboard före kitefilmer) i ett av dess helt rätta forum. Kan bara gissa att det är för att du inte insett detta faktum än men att du snart kommer att rätta till det och låta framtida inspirationskällor ligga kvar där de hör hemma. Här.
För övrigt kan jag inte ett enda trick som kommer från skate.
-
@Virena 485591 wrote:
Just det, fick frågan om första hjälpen. Skall kolla om det går att ordna i samband. Annars har rödakorset gratis utbildningar lite då och då. Kolla upp det.
Tjohoooop
Det måste gå att ordna iom att iko har det som krav nuförtiden. Annat var det på min o Hugges tid.