pepa
Forumsvar skapade
-
@Fredde 333290 wrote:
Fixar ni aldrig…. Helt annan form av belastning på benen. Minns när de var longdistance i Venezuela, vissa folk kunde inte går ordentligt på flera dagar pga den statiskamuskelbelastningen. Och den vara i ca 30min om jag inte minns helt fel.
Haha snagga crap din gamle alkis! Det där racet har jag kört flera gånger och det är inte värre än att man skakar loss lite när man kommer upp på land och kör sen resten av dagen. Men iofs så är ju jag fotbollare så har väl sjukt mycket mer kräm i benen än alla er andra tillsammans MOHAHAHAHA! Jaja i vilket fall så var det inte speciellt påfrestande att köra fullt i en kvart, och ska man längre kan man ju ta större bräda och en man kör bekvämt tåsida på. En ciao-ciao på det och du är i hamn, så att säga.
-
Hahahahaha fan asså med såna här stunts är Mårten snart ikapp Martin ”Wainman” Ekström i legendstatus. Bigups!
-
Hoppas det blir bra med vem det än är.
-
5X är klart en av de bästa brädorna jag kört. TS är exakt samma shape bara lite tåligare material och 3 gram tyngre.
-
In action (med gamle Franz!):
-
Den blev tillbakadragen pga nåt vajsing med soundtracket. Tydligen hade de inte rätt till en låt på. Kommer väl snart en ny version.
-
Gött å se att de dubbla börjar komma Mikey. Den dära slimen till wrapped såg inte så bekväm ut dock 🙂 Var det fint där nere annars?
Frid broder
-
Nu har jag sett klart filmen och måste göra ett tillägg till mitt inlägg: Hengo är fet och mer Quasimoto åt folket!
-
Hengo är Sveriges stiligaste kille inom mångt och mycket. Det visar han även här och filmen får fem Pepsis av fem möjliga.
-
pepa
Medlem14 november, 2007 vid 16:24 som svar på: Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?Fisåkning ä dä bästa!
-
Är det kul att lära sig fota?
-
11 är den enda kajten du behöver Hengo. Surfbräda när det är lättvind, wakestyle när det är najs, board off när det blåser som fan. Klart.