Forumsvar skapade

Sida 109 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    1 juli, 2008 vid 22:57 som svar på: ska vi försöka bräcka vindsurfarna?

@Fredde 333290 wrote:

Fixar ni aldrig…. Helt annan form av belastning på benen. Minns när de var longdistance i Venezuela, vissa folk kunde inte går ordentligt på flera dagar pga den statiskamuskelbelastningen. Och den vara i ca 30min om jag inte minns helt fel.

Haha snagga crap din gamle alkis! Det där racet har jag kört flera gånger och det är inte värre än att man skakar loss lite när man kommer upp på land och kör sen resten av dagen. Men iofs så är ju jag fotbollare så har väl sjukt mycket mer kräm i benen än alla er andra tillsammans MOHAHAHAHA! Jaja i vilket fall så var det inte speciellt påfrestande att köra fullt i en kvart, och ska man längre kan man ju ta större bräda och en man kör bekvämt tåsida på. En ciao-ciao på det och du är i hamn, så att säga.

• pepa

pepa

Medlem
    1 juli, 2008 vid 18:05 som svar på: Mårten på TV

Hahahahaha fan asså med såna här stunts är Mårten snart ikapp Martin ”Wainman” Ekström i legendstatus. Bigups!

• pepa

pepa

Medlem
    30 juni, 2008 vid 00:18 som svar på: Kiteolycka Ribersborg Malmö!

Hoppas det blir bra med vem det än är.

• pepa

pepa

Medlem
    25 juni, 2008 vid 20:24 som svar på: Naish Haze vs. RRD 5X

5X är klart en av de bästa brädorna jag kört. TS är exakt samma shape bara lite tåligare material och 3 gram tyngre.

• pepa

pepa

Medlem
    25 juni, 2008 vid 08:56 som svar på: king of wakestyle
  • pepa

pepa

Medlem
    25 juni, 2008 vid 08:46 som svar på: Life Etc. Cabrinha

Den blev tillbakadragen pga nåt vajsing med soundtracket. Tydligen hade de inte rätt till en låt på. Kommer väl snart en ny version.

• pepa

pepa

Medlem
    7 maj, 2008 vid 06:52 som svar på: Video AUS (Perth) 2008 Mike "The Knife" Blomvall

Gött å se att de dubbla börjar komma Mikey. Den dära slimen till wrapped såg inte så bekväm ut dock 🙂 Var det fint där nere annars?

Frid broder

• pepa

pepa

Medlem
    27 april, 2008 vid 14:59 som svar på: Seb Garat

Satan va lama railey passes. Och resten av tricken var det ju inte heller mycket fart i. Han kanske skulle kolla på lite wakefilmer innan han sätter på bindningar på brädan och kallar det wake influence….

• pepa

pepa

Medlem
    26 mars, 2008 vid 17:46 som svar på: Avdankad snökite från ume

Nu har jag sett klart filmen och måste göra ett tillägg till mitt inlägg: Hengo är fet och mer Quasimoto åt folket!

• pepa

pepa

Medlem
    26 mars, 2008 vid 17:42 som svar på: Avdankad snökite från ume

Hengo är Sveriges stiligaste kille inom mångt och mycket. Det visar han även här och filmen får fem Pepsis av fem möjliga.

• pepa

pepa

Medlem
    9 december, 2007 vid 18:14 som svar på: EH wave 11kvm 2008

Got me a black one yyaarrrr

• Fisåkning ä dä bästa!

• pepa

pepa

Medlem
    30 september, 2007 vid 01:50 som svar på: Parkis me de locals

Är det kul att lära sig fota?

• pepa

pepa

Medlem
    23 september, 2007 vid 09:23 som svar på: local pix

AAARRRRGH ät inte upp mig!

• pepa

pepa

Medlem
    20 september, 2007 vid 17:36 som svar på: Hybridkites

11 är den enda kajten du behöver Hengo. Surfbräda när det är lättvind, wakestyle när det är najs, board off när det blåser som fan. Klart.

Sida 109 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA