pepa
Forumsvar skapade
-
Haha jag hade det där! Det va sjukt ball när man fick massa konversationer när man loggade på med kompisar som trodde de hade pratat med mig. Kan varmt rekommendera detta virus!
(Datorn var dock helt ok hela tiden :))
-
@Pepä 399986 wrote:
Och angående kiten i huvet så kan jag bara garva. Har sett det hända ute i vida världen 100 gånger och har hänt mig själv ett par gånger också utan att det för den sakens skull blivit en enda arg min, men så fort det kommer upp på Steffo så…. ja vad ska man säga, det blir sjukt underhållande helt enkelt.
Bra sagt! Den där Pepä kan man lita på.
-
Och angående kiten i huvet så kan jag bara garva. Har sett det hända ute i vida världen 100 gånger och har hänt mig själv ett par gånger också utan att det för den sakens skull blivit en enda arg min, men så fort det kommer upp på Steffo så…. ja vad ska man säga, det blir sjukt underhållande helt enkelt.
-
@patrikol 399852 wrote:
Tur att man inte kitear i Göteborg!
Nere i Habo så är vi alla kompisar och har ringlekar tillsammans när det inte blåser!
Vad jag har hört så är det tvärtom! Kompisar ovanför åsen, attityd nedanför 😉
-
@Larssa 399854 wrote:
Ser riktigt skoj ut. Fina bilder Yenny.
Är det samma känsla som å åka efter båt?Jag fick höra att ”det känns som man åker downwind urkrokad på kite, inte alls samma tryck på armarna som efter båt”. Körde aldrig själv pga en paj axel. Tur det så man slapp göra bort sig, hade aldrig vågat ladda som tjejerna gjorde första gången på cabel park.
-
@PimpinCrakk 399248 wrote:
Med tanke på att förra årets modell va så bra eller… haha .. Nörd!
Fuelen är och har alltid varit en av de absolut bästa kajtarna på marknaden för de som kan köra urkrokat.
-
A fy fan man ser ju ut som ett riktigt nöt med shorts utanpå lång våtdräkt. Utanpå shorty akompanjerat av en t-shirt ser det däremot ut som man kör i Karibien och inte kalla Svedala.
-
Gött jobbat grabbar! Satte min första backroll på min sjätte dag.
-
Ja det är Sigve tror jag, förmodligen en pass mao.
-
Väger 74 och kör bara och alltid en 11 C-kite. Funkar hur bra som helst i alla vindar, från -3 till ca 23m/s.