pjoter
Forumsvar skapade
-
ser riktigt gott ut.. kanske borde få tummen ur fixa en skim. nån som vet var man kan få tag på feta pads? surfwax e för grisigt å för dåligt dämpande för att man ska orka köra me de.
-
De vamkt du ska testa, hoppas du planerar att testa kite på en kurs och inte att köpa en kite å sen slå ihjäl dig. för de vore onödigt.
-
Å jag säljer nya Caution 9: or. sjukt fina!
Ska alla som har nåt å sälja hänga med i den här tråden så blir den jättelång å rolig å läsa. 🙂
-
haha, hade vart rätt komiskt om Mike hade kört på Hadlow-pro kites.
skon film förresten nic, han måste va stolt över sina minuter i tv.
-
riktigt snyggt!
Du hänger ju på Mike nu Martin.. 😉
-
säkert fint på cabarete men känns ungefär lika exotiskt som gran canaria….
-
Grattis mannen!!! ha de gott å smaska inte i dig för många fårmagar nu så du inte kan knäppa selen när du kommer hem.
-
pjoter
Medlem4 juli, 2008 vid 15:29 som svar på: Ni som precis har lär er att hoppa eller tror att ni kan det!Jag ställer mig på Thorbjörns sida här. De pratas ju om helt olika saker. Alla försvarar att det är okej att hoppa som ett sätt för att komma ner i vinden. det thorbjörn pratar om är ju att den killen som ligger högst i vinden hoppar och på det sättet hamnar precis framför en. OCH DET ÄR SJUKT STÖRIGT!!
Ligger man högst i vind så väntar man tills efter man passerat eller så faller man av innan så man landar en bit downwind om mötande. har bara hänt mig några gånger men är helt klart störigt. Att någon hoppar downwind om en är ju bara kul, har man första parkett å se vad dom gör för något.Inte krockar man kanske men är rätt irriterande att behöva vända eller falla av i vind för att någon annan är korkad.
-
funkar de inte med en 5 linors bom å bara skita i 5e linan?
-
hahaha, du e en fin snuskgubbe som hänger i buskarna du tony! 🙂 🙂
tur du tog på bilen förresten, du la märke till att den var helt nytvättad för första gången på flera år va?Fick du inga balla bilder på mig då, jag som posade allt va jag kunde.
Haha, henke, den sista onehanded-gubbaraileyn är helt undebar!!!!
-
du bor väl inte på fel ställe patrik? bara skaffa en bräda anpassad till svenska förhållanden å en nissan micra så kan du allt hitta vågor här med.
Självklart kan jag fatta att det är gott att vara själv på vattnet, söker mig själv oftast bort från folk då jag kitar och som tur är hänger de flesta precis framför launchplatsen fast det oftast är bättre på andra ställen.
Men nån sketen egoistisk högermentalitet tänker jag inte lägga till med!!
Antingen visar man solidaritet å hjälper dom som är nya i gemet eller inte känner till våra spot eller så är man en egoistisk högerfjolla. 🙂 -
jag ger mig av neråt nu.. kommer nog va där ett tag om de e gott.
-
Haha, gött Hasse! De e fan riktigt pinsamt! De råkar inte bero på att killarna är så kassa surfare att dom helst inte vill att nån ska se dom på riktigt? Lättare att skryta på internet om ingen utom dom närmsta polarna har sett en surfa.
-
grattis för tusingen.. till vad förresten?