pjoter
Forumsvar skapade
-
Kolla på tråden tävling, där ligger en kartlänk över vart lundåkra ligger.
Sen kan du söka efter parkvägen på eniro. tillhör antingen höllviken, skanör eller falsterbo.Är säkert folk på nån av dom ställena. som nybörjare är lundåkra bättre då det är djupare och mer vågor på parkvägen.
-
ja har en fet drake till dig. 🙂
å en sele har man ju liggandes. -
kanske för att den är vaxad. vilket gör att det håller tätt och att det går att dra hårdare.
Man kan annars gå till en segelmakare å köpa nån meter tråd som dom har för att handsy med. -
haha, å de kommer från mr hugo som i våras prisade mr EH för att han sket i mainstream å körde sitt eget race.
Testar gärna beasten nåndag men den får ha bra mkt mer känsla än rippern för att spöa den tyska ingenjörskonstens ädla mästare. 🙂
Skotten, bara för att en kille tog patent på en form behöver det inte betyda att den är bäst. Tror det inom en snar framtid kommer komma andra patent som spöar bowen rejält.
å pimpincrack har på bara 15 inlägg lyckats köra fast. Komigen nu, visa att du kan skriva andra balla uttryck.
-
Skotten……
Nu får du nog lugna dig lite..
1, Allt du går efter om att EH är grymmare är vad du hört helan å halvan säga och inte vad du själv kommit fram till. Å dom flesta vet att helan å halvan hypar EH så mkt dom bara orkar.
2. anledningen till att begpriset e bra på eh-bows är för att det inte finns så många på marknaden än och det kommer troligtvis sjunka ungefär lika mkt som alla andra kites.3. Sen gör du reklam för södra sveriges mest hypade märke å säger att folk inte ska köpa hypade drakar…
-
bygg en egen lättvindsbräda så kan du allt ge dig ut med en 12a.
Har man bara en bräda man kan bygga lite fart med så kan man både ta höjd å hoppa i lite vind. Lika kul att köra en liten kite å stor bräda som tvärtom.
Man sparar både tid å pengar på att ha två brädor istället. -
lättast e ju att fortsätta surfa.
när isen blir tjock så går du över till snowboard/skidor. -
kamikazekiteren wrote:musliner och bin laden hand i hand . Dom er like danne alle ihop. Jag har tenk at leve några år til. Da har jag lyst til at kunne åke flyg och leve i höghus utan en muslinjävel ska sprenge mai i hundra bitor!
Muslimer är väl inget mot norrmän. Kommer här å förpestar med sina lusekofter å guleböjar. Näh norge är ett fint land å åka till för att se lite annan natur och kultur alltså men det är ju inget man vill ha omkring sig.
Finns ju en anledning att dom inte blivit insläppta i EU.
Jonas, innan du tänker för negativa tankar om folk du inte känner borde du kanske ta en resa till dalsland å höra lite vad dom som bor där tycker om norrmän.
-
pjoter
Medlem20 september, 2006 vid 10:01 som svar på: Nordiske Mesterskaber – riders info og tilmelding!samtidigt som tattoexpo. vad tänkte dom på egentligen?
-
Haha, hugo med kitebuddy. Du får nog börja profilera dig lite mer ludde så ditt namn kommer med.
-
Jepp håller med! trevligt va de!
Hade ni kul på cuba?
Själv insåg jag hur trött jag va påväg dit å cyklade hem. Hann knappt in innan de blev fullt ös med poliser å grejer. En tokig granne va sketafull å hade lyckats släppa ut sin hund så den bitit två andra hundar. -
Ludde, har din påse här hjemme förresten.
-
Det blev ju en go dag i lundåkra idag!
Inte så mkt tävlande då det blåste som tusan men lite hängtid blev det iaf.
Hoppas alla hade de lika trevligt som jag hade!RESULTAT HÄNGTID.
1. Tomas (topy) 6,1s
2. Norrbaggen Jonas 5,2s
3. Martin (mjersen) 4,9s
4. Hugo bjumburger 4,8s
5. Skejthenke 4,5s
5. Carro 4,5sFast egentligen vann jag själv men vill ju inte att folk ska bli ledsna över att dom pumpar i onödan.
-
gick de bra??