pjoter
Forumsvar skapade
-
Bästa e ju om du kan få torka ur brädan ordentligt innan chrille ska ha den. du får bygga en bräda å köra på så länge. 🙂
-
Funkar de å bara spackla? lossnar inte de då brädan flexar? E ju iaf ingen ide å göra en seriös lagning när chrille lika gärna kan göra de ordentligt sen.
-
bandana, vet inte om du lyckas slå den fete på fjärde grenen alltså. han e rätt saftig.
Melker, tänkte ha de jävligt soft! Tänkte de mest som en kiteträff med lite tävlingsmoment. Inga seriösa domare å grejer utan åkarna får döma varandra. De e ju ingen idrott man håller på med.
-
Fan kom igen nu. ingen som orkar hjälpa till å planera de lite?
å spons hade som sagt vart fint.. 🙂 E alla kitekrängare som gör smygreklam här inne så snåla? 😉border-x har jag ingen koll på hur man bygger upp så e de nån som kan de e de väl inte så svårt att ordna. Hade annars tänkt freestyle, hangtime å speed.
-
alltså är din brorsa bra på att kita så kan han lära dig. så jäkla svårt är det inte. 1500:- är mycket pengar att kasta ut om du kan fixa det gratis. Fördelen med att lära dig av din bror är att det kan ta den tid det tar och du kan diskutera säkerhet mm hemma. Ta det bara lugnt i början och börja i lätt vind långt från land. Låt honom visa och gör sen som han säger. Ha bara ordentliga säkerhetsmarginaler. Lär dig köra draken ordentligt och bodydragga innan du ger dig på brädan.
Men detta är om din bror är duktig och har koll på säkerhet/väder mm. Annars ska du helt klart gå en kurs!
-
imponerande.. fast hugge har vart rätt tyst de sista.
Walle, om depowern sitter nere vid chickenloopen, händer det inte ganska ofta då att linan ligger å piskar en på kulorna? man har ju fått några härliga smällar på fingrarna av SS depowern.
-
en 10a är inget man bara kastar upp i luften och testar lite, om du inte känner nån som kan kita och kan hjälpa dig, mycket… Lite trist att slå sönder sig och andra vid 13 års ålder.
-
grymt!!
nästa gång ska de inte missas! -
åker till habo om en liten stund. pallar inte stenarna på ribban.
-
eklov, De blåser ju varenda gång man inte e i skåne. annars hade de iaf vart en foil i gislöv. Helt otroligt, två gånger har man hälsat på de gamla den här sommaren å det är dom två gångerna det varit riktigt bra här nere.
-
tycekr du ska börja köra med leash. de e jäkligt tufft.
-
hihihi, busigt å byta ut å kasta om bokstäver.
synd du inte gillar mig, själv har jag länge vart rätt sugen på dig faktiskt. v19 skämten va så härliga…
-
klart jag inte gör. jag snor all min mjölk, gör inte du de?
Sen tycker ju iofs jag att det är lite skillnad att köpa mjölk som har smakat samma sen man var liten för 7 pengar än att köpa en film. Och skulle mjölken va dålig så får jag pengarna tillbaks, de får jag knappast på filmen.
en trailer fyller funktion som kitefilm i mitt liv. Efter 5 min tycker jag inte de skoj längre utan vill ut å surfa själv istället. Kanske därför jag bara kommit halvvägs igenom den enda film jag laddat ner.
-
HBGSurfer wrote:Det finns ingen Kite som är rolig under 6 m/s så är det bara.
Jag har sett folk med Foil i Landskrona, det dom har gjort är att fiska med den.MVH//Marcel
hahaha! du e för söt du. 🙂
samma dag som du såg min 10a fiska i vattnet så var det också 2 bows å en C kite som fick bäras in. men de kanske du förträngde? 😉Men jag gillar din inställning helt klart! e så jävla gott å dra ut å slököra i 5-6m/s ensam på vattnet. Med nåt större än 10a så hade man lätt kunnat ha action då också, helt ensam. Så stanna gärna hemma tills det blåser 15m/s så de blir fler dagar ensam på vattnet.