Forumsvar skapade

Sida 193 av 336
  • pjoter

Medlem
    12 augusti, 2006 vid 12:20 som svar på: Laga bräda?

Bästa e ju om du kan få torka ur brädan ordentligt innan chrille ska ha den. du får bygga en bräda å köra på så länge. 🙂

• pjoter

Medlem
    11 augusti, 2006 vid 22:00 som svar på: Laga bräda?

Funkar de å bara spackla? lossnar inte de då brädan flexar? E ju iaf ingen ide å göra en seriös lagning när chrille lika gärna kan göra de ordentligt sen.

• pjoter

Medlem
    11 augusti, 2006 vid 08:08 som svar på: tevling.

bandana, vet inte om du lyckas slå den fete på fjärde grenen alltså. han e rätt saftig.

Melker, tänkte ha de jävligt soft! Tänkte de mest som en kiteträff med lite tävlingsmoment. Inga seriösa domare å grejer utan åkarna får döma varandra. De e ju ingen idrott man håller på med.

• pjoter

Medlem
    10 augusti, 2006 vid 21:30 som svar på: tevling.

Fan kom igen nu. ingen som orkar hjälpa till å planera de lite?
    å spons hade som sagt vart fint.. 🙂 E alla kitekrängare som gör smygreklam här inne så snåla? 😉

border-x har jag ingen koll på hur man bygger upp så e de nån som kan de e de väl inte så svårt att ordna. Hade annars tänkt freestyle, hangtime å speed.

• pjoter

Medlem
    10 augusti, 2006 vid 20:04 som svar på: ska börja kita

alltså är din brorsa bra på att kita så kan han lära dig. så jäkla svårt är det inte. 1500:- är mycket pengar att kasta ut om du kan fixa det gratis. Fördelen med att lära dig av din bror är att det kan ta den tid det tar och du kan diskutera säkerhet mm hemma. Ta det bara lugnt i början och börja i lätt vind långt från land. Låt honom visa och gör sen som han säger. Ha bara ordentliga säkerhetsmarginaler. Lär dig köra draken ordentligt och bodydragga innan du ger dig på brädan.

Men detta är om din bror är duktig och har koll på säkerhet/väder mm. Annars ska du helt klart gå en kurs!

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 20:06 som svar på: tevling.

hugo, viola spöar din elektroniska gödselspridare med hästlängder! 🙂

hade tänkt ha habo ljung som utgångspunkt. kör där om det blåser väst. annars får de bli lundåkra eller näset. gött å kunna campa på spoten.

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 15:15 som svar på: Vem är återförsäljare för EH i sverige?

imponerande.. fast hugge har vart rätt tyst de sista.

Walle, om depowern sitter nere vid chickenloopen, händer det inte ganska ofta då att linan ligger å piskar en på kulorna? man har ju fått några härliga smällar på fingrarna av SS depowern.

• pjoter

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 17:48 som svar på: ska börja kita

en 10a är inget man bara kastar upp i luften och testar lite, om du inte känner nån som kan kita och kan hjälpa dig, mycket… Lite trist att slå sönder sig och andra vid 13 års ålder.

• pjoter

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 13:47 som svar på: GISLÖV THE REAL DEAL! Bilder!

grymt!!
    nästa gång ska de inte missas!

• pjoter

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:31 som svar på: Måndag i Skåne

åker till habo om en liten stund. pallar inte stenarna på ribban.

• pjoter

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:28 som svar på: Stora kites?

eklov, De blåser ju varenda gång man inte e i skåne. annars hade de iaf vart en foil i gislöv. Helt otroligt, två gånger har man hälsat på de gamla den här sommaren å det är dom två gångerna det varit riktigt bra här nere.

• pjoter

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:24 som svar på: Stroppar, far åt h***te

tycekr du ska börja köra med leash. de e jäkligt tufft.

• pjoter

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 18:20 som svar på: Carpe Diem?

hihihi, busigt å byta ut å kasta om bokstäver.

synd du inte gillar mig, själv har jag länge vart rätt sugen på dig faktiskt. v19 skämten va så härliga…

• pjoter

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 17:43 som svar på: Carpe Diem?

klart jag inte gör. jag snor all min mjölk, gör inte du de?

Sen tycker ju iofs jag att det är lite skillnad att köpa mjölk som har smakat samma sen man var liten för 7 pengar än att köpa en film. Och skulle mjölken va dålig så får jag pengarna tillbaks, de får jag knappast på filmen.

en trailer fyller funktion som kitefilm i mitt liv. Efter 5 min tycker jag inte de skoj längre utan vill ut å surfa själv istället. Kanske därför jag bara kommit halvvägs igenom den enda film jag laddat ner.

• pjoter

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 17:36 som svar på: Vill prova Flysurfer Speed 17
    HBGSurfer wrote:
    Det finns ingen Kite som är rolig under 6 m/s så är det bara.
    Jag har sett folk med Foil i Landskrona, det dom har gjort är att fiska med den.

MVH//Marcel

hahaha! du e för söt du. 🙂
    samma dag som du såg min 10a fiska i vattnet så var det också 2 bows å en C kite som fick bäras in. men de kanske du förträngde? 😉

Men jag gillar din inställning helt klart! e så jävla gott å dra ut å slököra i 5-6m/s ensam på vattnet. Med nåt större än 10a så hade man lätt kunnat ha action då också, helt ensam. Så stanna gärna hemma tills det blåser 15m/s så de blir fler dagar ensam på vattnet.

Sida 193 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA