Forumsvar skapade

Sida 195 av 336
  • pjoter

Medlem
    19 juli, 2006 vid 16:01 som svar på: Fy fan vilken satans bra kite!!!

Puuuh, mkt reklam här!!

nästan så man blir lite illamående.

• pjoter

Medlem
    18 juli, 2006 vid 15:11 som svar på: ribban nu

jag kikar bort till ribban om en stund. 7m/s enligt vv. borde kunna bli lite surf.

• pjoter

Medlem
    12 juli, 2006 vid 19:16 som svar på: Demodagen blir 11.00 Hbg Kitebeach

om de blir fint väder kommer jag upp med speed och pulse 10: or.

• pjoter

Medlem
    12 juli, 2006 vid 16:29 som svar på: vad hände i secret habo??

skönt det inte var värre. såg inte så kul ut från vattnet med alla blåljus. :/

Ta de lugnt vid start å landning. de kan va jäkligt lurigt bakom vallen i habo också, eller vad säger du niklas… 🙂

• pjoter

Medlem
    11 juli, 2006 vid 22:10 som svar på: Habo ikväll?

de va riktigt gott! tänk om man hade fler såna här dagar…

• pjoter

Medlem
    10 juli, 2006 vid 16:21 som svar på: R = DK = BO ? (eller sagan om vidrig)

de hade vart gytt! vilka dagar e de du kan patrik?

• pjoter

Medlem
    10 juli, 2006 vid 15:25 som svar på: Färg till bräda?

va seriösa alla är! tvätta med t-sprit å spraya på vilken budgetfärg som helst.

va ju nästan ett år sen min bil lackades på ett så seriöst sätt färgerna glänser fortfarande i de vackraste mönster. Tål de salt å skit på en bil som aldrig tvättas så lär de väl hålla ett tag på en kitebräda. Tar ju säkert 15 min å måla om i annat fall.

• pjoter

Medlem
    9 juli, 2006 vid 09:35 som svar på: Vind?

klart de kan bli surf.. fast inte i lundåkra. blir nog söderut nånstans.

Se upp för torden bara. jobbigt å få ström i sig.

• pjoter

Medlem
    3 juli, 2006 vid 15:54 som svar på: "Ingenting är omöjligt…

humm, vem e tjuvigast tro, en enbent cabaretian eller rika svenskar som kommer dit å sprider dolares å svinar ner….

• pjoter

Medlem
    3 juli, 2006 vid 15:51 som svar på: Kvarglömd bom i klagshamn

de va precis vad jag fick de.
    ringer dig om en stund.

• pjoter

Medlem
    1 juli, 2006 vid 10:17 som svar på: Klagshamn

de e lugnt. men håll lite avstånd till w-surfarna bara. dom kan va så jävla griniga å de e ingen ide att förstöra en fin surfdag med att tjaffsa med sura gubbar.

• pjoter

Medlem
    1 juli, 2006 vid 10:16 som svar på: Lundåkra – vilken vindriktining ger mest bris?

? .

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2006 vid 16:33 som svar på: Lundåkra – vilken vindriktining ger mest bris?

så borde det vara men av nån anledning blir de bättre tryck i t ex klagshamn när grunden är ost. och då fortsätter det blåsa ost men grymt mkt kraftigare.

Samma sak i habo på nv. Så de e ju tyvärr inte så enkelt…

• pjoter

Medlem
    30 juni, 2006 vid 16:23 som svar på: Bred bom?

om den svänger snabbare beror på hur lång bom kiten ska ha. sätter du på en kortare än originalbom så svänger den segare eftersom du aldrig kan få så mkt utslag kiten vill ha för att svänga fort.

• pjoter

Medlem
    19 juni, 2006 vid 20:51 som svar på: Hur ta ned cabrinha skärm själv?

du kör den nästan hela vägen ner i sidan av fönstret, sen dyker du den snabbt sista biten och när den slår i backen och håller på att lägga sig drar du till i övre styrlinan så kiten vänder upp sig mot vinden. så ligger dne precis som den gör då du pumpat den. funkar på slingshot å borde väl funka på den också?

Sida 195 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA