Forumsvar skapade

Sida 199 av 336
  • pjoter

Medlem
    28 maj, 2006 vid 14:08 som svar på: Kite vs vindsurfare

trist att denna diskussionen alltid skall komma upp.
    inlinesåkarna va ivägen för skatearna, snowboardåkarna för skidåkarna, skidåkarna för snowboardåkarna, vindsurfare för vågsurfare osv osv…….

alltid jävligt trist när det finns folk som tror dom är bäst å skiter i all säkerhet.. men ge er på dom istället för gruppen kitare. jag har vart med om vindsurfare som åkt så nära att dom hade nockat mig med masten vid ev kastfall. det handlar inte om vad som körs, det handlar om idioterna som kör.

Självklart blir det fler och fler kitare som kör vågor.. det blir bara fler å fler kitare och många av dom/oss upptäcker hur kul det är att köra vågor! Precis som med vindsurfing så är det helt olika saker att tricka för fullt på plattvatten å att glida runt i vågor.

Varför inte inse att det bara är olika sätt att njuta av samma sak och bara visa hänsyn oavsett kite, segel eller flotte på drift.

• pjoter

Medlem
    28 maj, 2006 vid 13:09 som svar på: Habo söndag, wtf…

ser illa ut. 🙁

4a e inte mkt precis.

• pjoter

Medlem
    28 maj, 2006 vid 12:32 som svar på: Habo söndag, wtf…

funderar också på att åka ut och ge det en chans.

inte tid att köra nåt mer denna veckan. :/

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2006 vid 11:24 som svar på: HABO experter lørdag???

såg att de blåser ju sv. blir ingen bris å habo då.

ska de bli nåt idag så blir de att ta på sig sina tajtaste jeans, en batik t-shirt och åka till ribban å köra mountainboard i byig vind.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2006 vid 11:19 som svar på: HABO experter lørdag???

me din 20kvm å min woody går de nog tillåmed å hålla höjden nu.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2006 vid 11:06 som svar på: Laga reva i kiten
    Flirrrt wrote:
    glöm iten att tvätta rent kiten med aceton eller vodkan från helgen först riktigt ordentligt, så det faster.. håller sedan sanlsöst bra!

tvätta inte med sprit eller aceton. Det är inte helt nyttigt för duken, försämrar hållbarheten en del. räcker gott med vatten å kanske lite tvål.

spinnackertejp funkar kanon, är en vävtejp gjord i samma material som kiten…

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2006 vid 11:01 som svar på: Lidl gör en Biltema… "övningskite"

gillar hur högt upp i fönstret den verkar gå på första bilden. ungefär lika grymt som biltemas. blåste det riktigt bra så hann den ibland sno ihop sig innan den slog i backen.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2006 vid 10:57 som svar på: pads o så

tablas padsen e goa åsså…

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2006 vid 22:35 som svar på: Kurser i Malmö området

jag tycker du ska gå för anna då. hon är lätt sötare än både ludde å stellan.

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2006 vid 17:04 som svar på: Kurser i Malmö området

nu kommer de komma reklam….

• pjoter

Medlem
    25 maj, 2006 vid 17:03 som svar på: Eget Chicken bone

var bor du eddie?

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2006 vid 18:14 som svar på: bra tryck i habo idag

de va riktigt soft då jag kom. precis lagom tryck för att ligga å cruisa i det grunda vattnet.

jag ska dit imorrn. men vet inte hur tidigt jag orkar upp riktigt.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2006 vid 22:20 som svar på: bra tryck i habo idag

ännu en kass surfdag…. :/
    inga vågor och byig vind på näset vid 14 tiden. allt jävlades ungefär å sen började de såklart regna.

Lomma vid 6 tiden va också byigt och skumt men fick iaf lekt nån halvtimme-timme.

måste få en riktig dag snart!!!

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2006 vid 21:02 som svar på: Man or Mice

haha.. fina bilder och ritkgit fina namn på dom!! 🙂

eh-ligan, visa bilder från dagens lekar för tusan!

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2006 vid 07:59 som svar på: Någon Gbg:are som vill köra Måndag?
    NN4AN_Mike wrote:
    Jag skulle stuckit ut idag, glad i hågen studsade jag ner till bilen med glada små skutt, bara för att upptäcka att nåt pundar-as inte hört talas om att alla bilar byggda efter 1990-talet har något som kallas Immobiliser, och som under natten tydligen gjort sitt bästa för att försöka åka iväg med min surfmobil utan tillstånd…. 🙁 🙁
    Förövaren var dock väldigt duktig på att ha sönder grejjer, så nu får man bråka med försäkringsbolag, och vänta på ny låskolv och plåtreparation de närmaste 3-5 veckorna. Halvförsäkringen gör tydligen att bolaget inte står för hyrbil under tiden utan bil heller, så jag behöver oxå samåka med folk den närmaste månaden.

ha det gott.

trist!! 🙁

men då kan du ju istället för att köa i götet förse oss här med ännu fler små historier. 🙂

Sida 199 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA