pjoter
Forumsvar skapade
-
Svinet wrote:Niklas82 wrote:inget jag skäms över.. MAO lång, tung o feeeeet
Men den avslöjar icke luuukt!!trodde det va därför han vände bort ansiktet i avsky.
-
sam e bara avundsjuk för inte han kan sätta en sån fet deadman.
-
mm de va gott fast sjukt kallt!!
sen när alla åkt å värmen kom så började vinden som väntat att dö. men man får upp värmen av lite walk of shame iaf. 🙂 -
också hört det men tycker inte de stämmer riktigt.
Den fetaste brisen i klagshamn är på våren är ostlig med ostlig grundvind. vilket egentligen e offshore då det bara e en liten udde ut på västkusten.å i lomma e de som sagt nv som genererar bäst..
erfarenheterna talar mot metereologerna.
-
tackar!
de ska ju iaf gå att hänga på.. 🙂
-
pjoter
Medlem20 april, 2006 vid 08:10 som svar på: Senaste F1 olyckan (stark bild, känslgia varnas)oj jäklar. den har ju inverterat. gick det att få upp den sen?
-
varföär inverterar alla bowkites hela tiden så fort man inte ser dom?
i sälen flög claes å nån mer på cabrinha switchblade å crossbow i byig 2-6m/s å jag såg inte att dom inverterade en enda gång.
-
jag e på om de blåser. varför inte förnedra sig två dar i rad?
-
jo vet att den kommer på nv i habo men tänkte på näset, klagshamn, lundåkra å så.
va iaf i klagshamn å kollade, tror inte den hjälpte till precis men de gick vitt iaf. va dock inget tryck alls i vinden så det blev lite förnedring bara. -
glömt bort att jag ju skrev i den här tråden.
bilen gick som en klocka sälen tur och retur, eller inte riktigt som en klocka då brytarna måste lossnat lite på vägen hem å den ryckte nångång ibland vilket drog up bränsleförbrukningen lite.
men slutsumman på bränse blev 2100:- för 180 mil. tycker jag är helt ok då vi ändå va tre pers med full packning och tackräcke med skidor å snowboard på.
Tror inte min 2meters kompis hade velat klämma in sig i en micra i dom timmarna även om vi tjänat några kronor på bränslet.
med försäkring, värdeminskning, olja och andra slitdelar kostade den trippen alltså 2200:-. tror fortfarande det är ganska svårslaget även om nu bränslekostnaden kan bli lägre.
-
mr_johan wrote:lim på sprayburk. spraya masoniten och inte tyget
jupp. spraylim e bäst å lättast! bäst e om du kan spraya på både tyg och masonit eftersom det är ett kontaktlim på burk. det är så man limmar högtalarlådor mm.
Kolla bara på en liten bit tyg innan så det inte blöter igenom.
-
Eddie wrote:Nähä…
Tror du verkligen att den är ett montage?
Skarpt!Lite effekt…?
Hur stor kite krävs för att klara ca 17 knop hälften av tiden.va trevlig du e eddie… 🙂
en tanker kräver inte så jäkla stor effekt då den väl fått upp farten, rätt mkt rörelseenergi i den där och skroven är gjorda för att glida lätt i vattnet. därför dom har så helvetes lång bromssträcka. ungefär som min 240, väger rätt mkt och är sjukt aerodynamisk så jag har bara motorn igång halva vägen till lomma.
-
trodde kanterna skulle se ut så. liksom de senaste.
-
numret är 410 693.
jag åker till lomma nu en stund å slöar. kanske blir de lite surf också. ring för väderprognos, 0708-22 77 50.