pjoter
Forumsvar skapade
-
jo de kan man men 1800:- för en 128??
e ju apdyrt! -
pjoter
Medlem19 februari, 2006 vid 10:40 som svar på: Behöver vi tävlingar eller bara sköna event???öland låter ju bättre än gotland då.
och tycker helt klart man skulle försöka ha några events. öland, skåne och varberg hade väl inte varit helt fel?
frågan e ju om det ska organiseras så jäkla hårt? det blir grymt bra men desto mer organisation det blir runt det hela desto färre orkar jobba med det å desto mer arbete för dom som verkligen driver det. sen så gör det också att det blir svårare att flytta om det inte verkar blåsa något.
håller nog hellre på kanske 3-4 events under sommaren. -
pjoter
Medlem19 februari, 2006 vid 10:34 som svar på: Behöver vi tävlingar eller bara sköna event???stebe wrote:Oj oj oj, nu blev det lite galet. Östgöta-kiters hemmaarena, Varamon, ligger inte i småland. Däremot kan det ju hållas i Hallmare i just småland, stora launchytor och funkar i de flesta vindriktningar.oj förlåt, räknade visst allt söder om sthlm på ostsidan till småland…
-
hihihi…
tröstäter du kladdkaka idag då surfnern? -
den ser ju mjuk å fin ut att köra i chop med iaf. kanske lite dålig pop dock.
-
jopp de brukar man göra.
köp billigaste mp3 spelaren du kan hitta, lägg den i en kondom eller ballong å vipps har du en vattentät mp3a som du inte heller behöver va så rädd om.
hörlurarna e lite meckigare, inte hittat några vattentäta så dom får man också täta. tyvärr så är det inte kraft nog i elementen på in-ear lurar att stoppa dom i ballong så man får ha vanliga lite större. snyggt som fan blir de inte men de funkar å man kan lyssna på go musik när man kör! -
pjoter
Medlem18 februari, 2006 vid 23:22 som svar på: Behöver vi tävlingar eller bara sköna event???gotland är ju inte lite felplacerat… ska alla behöva betala en massa båtpengar?
jag tycker de ska va i småland! e nära för alla och har toppspots som klockrike å varamon. enda nackdelen är väl att man aldrig kommer vilja åka hem igen till skånes usla spots. -
precis som i vågsurfing gäller det liksom att fånga byarna va.
man står beredd, kör draken som fan å så kommer vindbyn man ska surfa iväg på..
ser inget fel i det, har allt sett filmer på er insjökitare, e ju så ni måste göra. -
va dragkedjan bara för att dölja spännena, synd… hade hoppats att det var till för att ha en kvikk-lunch med ut på vattnet.
Ser ju go ut annars men dom har ju helt missat den sex appeal man får i MMs blöjkonstruktion, vet inte hur många tjejer ( å killar) som raggat på mig sen jag började använda den.
-
rusiak wrote:Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂
//alex
gött!
jag som tänkte satsa på att va först å köra men de va för jävla kallt idag. -
mjersen
mmm du får allt växa till dig lite först pöjk. 🙂
kör du med hälstroppar nu eller hur kör du?luuudddeee
e de inte tungt å klumpigt med bindningar? -
zoolander wrote:jag ser att ni har ett penntroll som maskot med er!
hihihihi, fniss fniss… hihiihi
veckans roligaste skämt!
-
så kan vi skicka dit alla cabaretianer som du håller på att skrämma bort…
-
de e därför man ska ha hjälm! måste spara på hjärncellerna så dom räcker till fyllorna.