pjoter
Forumsvar skapade
-
vilken vanlig snowboard som helst funkar nästan.
dom är ju oftast twintip å med bindningar till mjuka boots. annars står det för det är ovanligare.
när du kör bör du bara tänka på att snö är hårt! vatten är mjukt så ta de försiktigt.
-
jo men man får väl ändå räkna värdet på vad den skulle kosta om man köpte den??
du måste verkligen tycka allt är dyrt överallt om du jämför med butikernas inköpspris. själv tycker jag inte en kite borde kosta mer än tillverkningskostnaden.
-
xbox kommer kosta från 3000 å uppåt så siffrorna stämmer inte helt.

men vilket företag eller lotteri eller vadsomhelst gör det inte för att tjäna pengar??
Alla vet väl att spelbolagen tjänar pengar, ändå spelar dom för fullt… å dom som vinner blir ju lika glada för de..
-
har du aldrig kört med sittsele?
efter flera månaders åkning med waist-seat har den ökade stimuleringen av området fått familjelyckan att växa flera cm. tänk dig då inlands-surfarna som kört med riktiga sittselar i flera år! -
de klart då kanske de kan va lite nytta me de.. men de tar ju ungefär 2s å ändra depowern.
men annars fattar jag inte alls, kör folk med kiten inskotad då dom kör vanligt? då får man ju ingen fart om man ligger å bromsar den hela tiden. bara ett jobbigt downwind pull.
-
den känns ju rätt ok iaf. inte stor å klumpig som turbolaunchern.
men en sån bygger man ju själv på 10 min. -
ja faktiskt. fick tejpa ihop mitt bakhuvud efter att slagit det i ett element. märks de?
-
jajjemän!
jag vågade mig ut på kallpremiär. har varit lite för fint väder för mig den här hösten men idag va de äntligen snöigt å härligt!
vi var ett glatt gäng på hela 4 pers som njöt i snön. -
pjoter
Medlem25 november, 2005 vid 09:43 som svar på: Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.hahaha.. de va tider de!
den där jävla traktorn va det mest spännande man hade i den vinden som va då.fast året innan med spindeln var nog lika spännande.
-
pjoter
Medlem24 november, 2005 vid 19:25 som svar på: Inbjudan till vansinnig LEI vs Fjoil bättle på KN!säga vad man vill om foilarnas utseende men är helt säker på att det inte kommer ta många år innan det är dom som kommer regera.
LEI är och förblir inget aerodynamiskt mästerverk som många tycks tro. Det är den mest primitiva och oeffektiva formen av en vinge människan byggt näst efter den helt raka vi har på pappersplan.
-
eftersom du frågar mig så får jag väl svara på vad jag tror iaf.
jag tror nästa års fluga kommer bli benvärmare på dräkten. ser jäkligt tufft ut å skyddar oxå samlbenen mot slag från brädan. mkt praktiskt å tufft!