Forumsvar skapade

Sida 232 av 336
  • pjoter

Medlem
    29 november, 2005 vid 16:07 som svar på: Optimal Kite-Snowboard ? ser ut ?

vilken vanlig snowboard som helst funkar nästan.

dom är ju oftast twintip å med bindningar till mjuka boots. annars står det för det är ovanligare.

när du kör bör du bara tänka på att snö är hårt! vatten är mjukt så ta de försiktigt.

• pjoter

Medlem
    28 november, 2005 vid 18:49 som svar på: Xbox i höstmörkret

jo men man får väl ändå räkna värdet på vad den skulle kosta om man köpte den??

du måste verkligen tycka allt är dyrt överallt om du jämför med butikernas inköpspris. själv tycker jag inte en kite borde kosta mer än tillverkningskostnaden.

• pjoter

Medlem
    28 november, 2005 vid 16:56 som svar på: Xbox i höstmörkret

xbox kommer kosta från 3000 å uppåt så siffrorna stämmer inte helt. smile.gif

men vilket företag eller lotteri eller vadsomhelst gör det inte för att tjäna pengar??

Alla vet väl att spelbolagen tjänar pengar, ändå spelar dom för fullt… å dom som vinner blir ju lika glada för de..

• pjoter

Medlem
    28 november, 2005 vid 14:53 som svar på: union…

flickfot
    smirk.gif

• pjoter

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:37 som svar på: Pensionärsalternativet!!

har du aldrig kört med sittsele?
    efter flera månaders åkning med waist-seat har den ökade stimuleringen av området fått familjelyckan att växa flera cm. tänk dig då inlands-surfarna som kört med riktiga sittselar i flera år!

• pjoter

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:34 som svar på: recon2

de klart då kanske de kan va lite nytta me de.. men de tar ju ungefär 2s å ändra depowern.

men annars fattar jag inte alls, kör folk med kiten inskotad då dom kör vanligt? då får man ju ingen fart om man ligger å bromsar den hela tiden. bara ett jobbigt downwind pull.

• pjoter

Medlem
    27 november, 2005 vid 23:14 som svar på: recon2

fattar ingenting. har ni ingen must i armarna alls eller pojkar?

• pjoter

Medlem
    26 november, 2005 vid 00:26 som svar på: Ytterligare en meningslös gadget

den känns ju rätt ok iaf. inte stor å klumpig som turbolaunchern.
    men en sån bygger man ju själv på 10 min.

• pjoter

Medlem
    25 november, 2005 vid 23:11 som svar på: dreamhack levererar

precis..
    vem är hon?

• pjoter

Medlem
    25 november, 2005 vid 22:23 som svar på: Lundåkra, fredad? IDAG!

ja faktiskt. fick tejpa ihop mitt bakhuvud efter att slagit det i ett element. märks de?

• pjoter

Medlem
    25 november, 2005 vid 19:07 som svar på: Lundåkra, fredad? IDAG!

jajjemän!
    jag vågade mig ut på kallpremiär. har varit lite för fint väder för mig den här hösten men idag va de äntligen snöigt å härligt! smile.gif
    vi var ett glatt gäng på hela 4 pers som njöt i snön.

• pjoter

Medlem
    25 november, 2005 vid 10:13 som svar på: Lundåkra, fredad? IDAG!

fegt med torris ju. smile.gif

• pjoter

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:43 som svar på: Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.

hahaha.. de va tider de!
    den där jävla traktorn va det mest spännande man hade i den vinden som va då.

fast året innan med spindeln var nog lika spännande.

• pjoter

Medlem
    24 november, 2005 vid 19:25 som svar på: Inbjudan till vansinnig LEI vs Fjoil bättle på KN!

säga vad man vill om foilarnas utseende men är helt säker på att det inte kommer ta många år innan det är dom som kommer regera.

LEI är och förblir inget aerodynamiskt mästerverk som många tycks tro. Det är den mest primitiva och oeffektiva formen av en vinge människan byggt näst efter den helt raka vi har på pappersplan.

• pjoter

Medlem
    23 november, 2005 vid 18:51 som svar på: NYA VINKLAR

eftersom du frågar mig så får jag väl svara på vad jag tror iaf.

jag tror nästa års fluga kommer bli benvärmare på dräkten. ser jäkligt tufft ut å skyddar oxå samlbenen mot slag från brädan. mkt praktiskt å tufft!

Sida 232 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA