Forumsvar skapade

Sida 111 av 225
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    7 mars, 2008 vid 08:42 som svar på: billigt till hurughada i april.

Åk inte till Hurghada, man kan bli sjuk!!!

Och vissa dagar blåser det inte!

🙂 🙂

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    7 mars, 2008 vid 08:23 som svar på: en bra handycam?

@johnk 450047 wrote:

I ett test som GP gjorde där Sony HV20 är med står det ”Bristfällig vindreducering”. Nåt som du tänkt på när (om) du filmat kite?

Du menar väl Canon?

Filmar helt utan ljud när man filmar kite, varjefall jag! Går det inte att stänga av ljudet i kameran så tar man ju bort det sen vid redigering.

Det är ju trots allt väldigt få scener där du vill ha ljud med och vind samtidigt.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    6 mars, 2008 vid 20:06 som svar på: Film: Hadlows senaste, D=SxT

@Unhooked 449990 wrote:

lite delar från t-halls senaste film samt hans hus (kolla i slutet)

http://www.youtube.com/watch?v=lERHbQ-mmzA&eurl=http://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45423

ser inget där som skulle vara dåligt, men jag håller med om att senaste filmen belive är kass, hans delar från skimovie 2 och 3 är totalt fakkin’ sjukt fetare.

Lätt fetast!

Hans åkning där och Swollen Members ”Deep end”, kan det bli bättre!!!!???

Bara kom kase!!!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    6 mars, 2008 vid 17:06 som svar på: en bra handycam?

Canon HV 20 eller 30 (nästan samma kamera, 30 senaste släppet bara)
    ska du ha, bara kolla runt efter recensioner så ska du se.

http://www.hv20.com ett forum helt tillägnat dem 2 kamerorna, finns bra många exempel klipp att se där.

Och minidv band är fortfarande det bästa enligt dem som kan.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    6 mars, 2008 vid 17:01 som svar på: Film: Hadlows senaste, D=SxT

@Unhooked 449960 wrote:

jon olsson = gay
    aaron = gay

tanner hall = da shit
    dre = da shit

För helvete, kalla inte Jon gay, han ska fan ha respekt.

Tanner röker väl mest gräs, men kanske därför han är så duktig, dock tyckte jag inte hans senaste puder film tillförde något överhuvudtaget, han har klart tappat lite.

Nu har det verkligen spårat i sann steffo anda, NAJS!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    6 mars, 2008 vid 11:53 som svar på: Film: Hadlows senaste, D=SxT

@above_the_law 449862 wrote:

John Ohlsson har ju revolterat lite mot detta fenomen inom skid-jibbingen med sin Kangaroo Flipp mm, och genast åkte han ner från 1:a platsen i The Stadium Big Air, trotts att publiken blir som galen när han sätter den:frown: !!!! Fan, det finns ju Finnar som knappt kan stå på skär eller köra puder i brant terräng som vinner dagens bigjump-tävlingar…No respect från mitt håll i alla fall för det……subjektivt uttalande som fan så klart:wink: !

Vem är JoHn OHlsson?? 🙂

Vad gör det om dem inte kan stå på kant eller banka puder i terräng när dem kan vinna big air tävlingar??

Nåja, jag tycker varjefall Aaron är på rätt väg, han säger ju själv att han är ute efter mer stil och jämför man hans åkning idag med för 2 år sedan så är det ju stora förbättringar! Grabarna gör som sagt ovan mycket!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 21:46 som svar på: en bra handycam?

@johnk 449775 wrote:

Japp. Var nära att köpa en sån här http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-2058546.php men hann läsa infon först 🙂

Det bevisar hur mycke n00b jag är, så jag behöver tips på några vettiga modeller.

Nä, misstänkte att det var skit.

Jag ska själv ha en Canon HV 20 eller 30.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 21:22 som svar på: en bra handycam?

Tänkte mest på att där finns ett helt gäng väldigt enkla varianter, men jag vet inte hur bra dem är.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 19:41 som svar på: en bra handycam?

Kolla på tradera!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 19:38 som svar på: just nu – windsurfarna försöker slå 50knop

precis!!!

Men tror ni jag kan använda en sådan i vattnet??

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 18:04 som svar på: just nu – windsurfarna försöker slå 50knop

Jag vet skitgay, men jag skrev skaffade inte köpte…

Så det var liksom lika bra att slå till.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 17:34 som svar på: just nu – windsurfarna försöker slå 50knop

Bland annat…

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 17:17 som svar på: just nu – windsurfarna försöker slå 50knop

Fan jag hatar att medge detta, men jag skaffade fan en GPS idag…

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 mars, 2008 vid 17:16 som svar på: Film: Gatorboarding
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    3 mars, 2008 vid 22:25 som svar på: Varber this weekend is ON

@skotten 449204 wrote:

beaming up a spacesuit to the starship SKOT.. you can pick it up when you come down or I send it up.. then of course I would have to know where you live…..

Torrdräkter eller?

Sida 111 av 225
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA