skanepaul
Forumsvar skapade
-
@jonaish 449120 wrote:
hahahha… 3 pers som är ”jätte, wannabe” fulla
Och du kallar golf bögigt Gonzo!!!???
hahahaha 🙂
-
Hur orkar du bara störa dig på såna här grejer, ärligt talat???
För det är knappast första gången.
-
@psychonauten 448895 wrote:
41 kromosomer här med ser jag
Vad menar du med det?
Men tack varjefall för att du flyttar upp tråden. 🙂
-
Det ska vara en Aero II till det!!
Men lite besviken på att han inte sätter landningen…
-
skanepaul
Medlem1 mars, 2008 vid 21:23 som svar på: Not for kids – Fore adults only. Old School in da House Part 2För helvete! Ni kan inte mena allvar, old school i all ära men fy fan för hans spretande!
-
skanepaul
Medlem1 mars, 2008 vid 10:02 som svar på: Not for kids – Fore adults only. Old School in da House Part 2Den där Toby måste sluta förnedra våran kära sport sådär!!
-
Men hur är det nu med LEI kites på snö??
Funkar det bra eller smäller dem efter ett tag.
-
@kasimir 448238 wrote:
Japp funderar på det, om du får pengar kan du fixa det i så fall har ingen PayPal
Inga problem!
-
Du borde köpa Torchen jag tipsade om Kase!!
-
@kasimir 447897 wrote:
Galet. Såg nån när nån kille i hatt står och snackar och så flyger en gubbe bara iväg, den är också bra;)
Han flyger sjukt högt!
-
@above_the_law 447641 wrote:
Ha ha!
Hasse min vän, bara att dom kallar den skiten för ”väggen” får mig att bli förbannad!Står du verkligen för ditt inlägg? Eller är det bara för att du haft några veckor utan nysnö? Det går säkert att hitta nordliga rännor i Schweiz ännu också om du är beredd att ta på stighudar eller snöskor.
Ang Sälens orörda delar bortom ”!”#¤%&”: Visst om man är villig att hyra skoter eller knalla längre än i någon ”bra” ort och det råkar vara puder så kan det området vara värt besväret….men var är det inte värt att hika om det är rätt sorts snö i massor?:wink:Mitt inlägg handlade ju dessutom om deras val av ort för flowridern….
Du får nog din snö också till slut….men antagligen först till dess att jag ska ner till Davos, he he:wink:
Men gissa EN gång på varför den ligger i Sälen, svaret finner du i andra inlägget i denna tråd.
Med tanke på prislappen på det hela så är väl valet av ort inte så konstigt.