skanepaul
Forumsvar skapade
-
Tycker ändå EH hypen lagt sig rejält sen 2006 varjefall.
Kommer ihåg när ”vi” hypade Freestylen när den kom 2004, men vilken sugkite det är egentligen. 🙂
Jaja, jag vill varjefall påstå att det var PURE HYPE!
Hugo var/är smart!
-
Hur är Nobile kitesen egentligen?? Ser nice ut varjefall!
-
Ett ord till alla noobs i Habo: Blåser det 20 m/s sekund ska ni ha en 20 kvadrats kite!!
-
Ja, där vinner Sharm kan jag säga!
-
Hur är det med flyg till Hurghada från Göteborg egentligen??
-
@Unhooked 446397 wrote:
med kiteloop menar jag kite loop a la legit bert style, el inventor med kiten UNDER än.
så om du gör en enorm jävla kiteloop som går fel (tex du gör en riktig kiteloop med kiten under dig å märker att kiten inte hinner upp för att dämpa fallet) så kan du inte sparka av dig brädan, visst kan man landa på röven om man hinner de osv. men landar du på brädan är dina knän körda totalt. kitepiruetter har mycket mjukare landningar än en helt vanlig LEGIT raley.
Med andra ord, låga loopar är inte att glömma men kan göra ont….
-
http://www.colonawatersports.com/sharmelsheikh/livecamsh.html
Har varit vind i en vecka sträck nu varjefall.
Jag var där 2 veckor förra året, första veckan hade vi vind 6 av 7 dagar det var början på juni och andra gången i början på oktober fick vi 7 av 7!
-
I sann Steffo anda!
-
EGYPTEN!!!
http://www.oasisresor.se flybillet (dansk sida) till Sharm.
Har bokat endast flygbiljett dit nu 3 ggr och där e fan nice! Bor gör du på Regency Plaza direkt anslutet till surfcentret.
-
Det är lugnt jag kan ta smällar!!
-
Mer belastning på knäna, givetvis, men det behöver inte innebära mer skador väl???
Många av mina värsta klotningar med straps har uppkommit när en fot har släppt i ena strappen i pop från våg och även vanlig pop.
Den grejen var liksom helt borta med bindningar.
Glömma loopa hur menar du??
Jag loopade järnet med bindningar i Egypten (sist jag var ute i oktober, fan vad sugen jag är nu!!)både i och urkrokade det var inga problem, och sen är väl bindningar generellt sett mer dämpade (varjefall mina Ronix Divide) känns som att landa på en kudde.
Men jag ska tillägga att jag är inte riktigt DÄR än när det gäller hastighet och pop!!!
-
Cricket VB series….sweet.
ahhhhh VB mmmmm….
Nä nu börjar fan tråden spåra ur.
-
Så jävla kul för honom att ha Nobile i ryggen!
Bra jobbat mannen!!