sourra
Forumsvar skapade
-
Nej, alltså: Det är samma på ena men på den andra är det samma
-
Frågan är bara vad den där helper beta-appen egentligen gör?
-
Helt rätt. Borsta tänderna ofta om du har för vana att förvara pengarna i kinderna.
-
Fan vad jag hatar hög jävla musik som man inte bett om när man går in på en sida. Men bilderna var fina.
-
Det är inte ens två kilometer så det går rätt fort att gå. När vi var på ön såg vi inte till några zoner.
-
Har varit där två gånger och blivit risig i kistan 0 gånger. Undvik buffé
-
Han är grym! Där har vi en snubbe som tar sitt jobb på allvar mån-sön. Lite skillnad mot gräshuvet på boavista som lunkade mot sin båt först när folk försvann i horisonten…
-
Jag instämmer på alla punkter om Tornado i Safaga. Jag tror Sara har sålt stället nu men i övrigt är nog allt sig likt. Bistra mannen i gummibåten är grymt bra och hjälper alltid till direkt man är i behov av rescuebåt.
-
En sörlänning gör ingen sommar
-
Men ni ha ju som int nå annat å göra i norr
-
Random Bastards är fan roliga men underliga
-
När vi flög med TAP (som är star alliance) körde vi golffulingen men när vi åkte med charterbolagen hostade vi upp för vårt surfbaggage, förbetalt och klart. De är så jävla fula som tar dubbla taxan för att flygresan påstås vara 7h+. I vårt fall var den kortare… Jag mailade och frågade vad som var maxvikt för kitebagage (i och med att det inte stod någon vikt) och fick då till svar att det var 15 kg även där så vi körde två vindsurfbagage på 3 pers eftersom vi skulle ha med vågisar och sånt.
-
Det är svårt och hårt i norr
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=4cFifpiKvbg”]YouTube- SR P3: Patrik & Steffe minns sommaren 09 – The Labyrint[/ame]
-
Fasen vad gott ni verkar ha det! Bara HL & Kroaten som lyste med sin frånvaro, i övrigt tyckte jag hela svennepacket skymtade där. Men jag är inte avis på att jag inte är där, bara bitter.
-
På med foliehattarna!