sourra
Forumsvar skapade
-
Vi körde 13.5 som största men mest åkning fick jag på Torch-tolvan medan Lina körde Helix-nian. Jag klarade mig bra på nian också men kvinnor är duktiga på att få det som de vill så no nia for me.
-
Kolla i fotokonfen så finns det en del kamerarekommendationstrådar
-
sourra
Medlem24 december, 2009 vid 00:17 som svar på: Våg/kite-surfing med skidor.. It’s been done!:)Var det inte på vattenskidor som kitesurfingen först såg dagens ljus? Oavsett vilket hoppas jag inte Damien Girardin får några ”vilda” idéer utifrån detta…
-
Riktigt nice! Hobbex-Helikoptern levererar!
-
Vår brevbärare är inte insnöad men garanterat pårökt. Jag får grannens post skrämmande ofta och HL’s nakenjulkort har varken nått fram till oss eller till Neven. Men med lite flax så ligger NSM på hallmattan när man kommer hem. Hoppas hoppas…
-
Att bo ett stenkast från surfet och inte spräcka hundra är ju skamligt. Säg upp dig så borde du dock kunna fixa det.
-
sourra
Medlem18 december, 2009 vid 11:22 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kursHaha, we are barely allowed to walk on that beach
-
Mongo från kongo
-
sourra
Medlem16 december, 2009 vid 23:11 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kursskotten;592486 wrote:wait… did you go on a course sourra?? 😛Yupp with the Sheriff. I mostly grabbed Linas booty while bodydragging but I managed to pick up a few things between all the groping, like red is right and blue is forward, yell ”raakt i pannan!” before you crash into someone and always toss the kite up in the air when you launch someone else (don’t wait for the thumbs up because it is dangerous for the dude grabbing the bar to let go with one hand). Towing behind a vehicle feels fresh, safe and cool. I really think this can give a lot of positive attention to the sport. Perhaps we can tow someone behind my van between kiruna and ystad. Soo cool!
-
Blev det pantbanken till slut?
-
Här är lite rörligt foto med 17-årige Kai Lenny…
Lillen kör för Kite- och Vindsurf för Naish -
sourra
Medlem15 december, 2009 vid 21:47 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kursTur bara att det inte gick som för den där tomten som blev uppdragen efter båt och föll som en sten från en jäkla massa meters höjd. Det klippet verkar dock vara borttaget.
-
Haha, kan bara hålla med. Den åkningen alltså…
-
Krillans degkastande uppsyn kommer göra er välkomna vart än ni går.