Forumsvar skapade

Sida 102 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    27 december, 2009 vid 02:57 som svar på: Vindstyrka Cap Verde jan/feb??

Vi körde 13.5 som största men mest åkning fick jag på Torch-tolvan medan Lina körde Helix-nian. Jag klarade mig bra på nian också men kvinnor är duktiga på att få det som de vill så no nia for me.

• sourra

sourra

Medlem
    25 december, 2009 vid 03:07 som svar på: Systemkamera

Kolla i fotokonfen så finns det en del kamerarekommendationstrådar

• sourra

sourra

Medlem
    24 december, 2009 vid 00:17 som svar på: Våg/kite-surfing med skidor.. It’s been done!:)

Var det inte på vattenskidor som kitesurfingen först såg dagens ljus? Oavsett vilket hoppas jag inte Damien Girardin får några ”vilda” idéer utifrån detta…

• sourra

sourra

Medlem
    22 december, 2009 vid 10:27 som svar på: Julhälsning från norruppöver

Riktigt nice! Hobbex-Helikoptern levererar!

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2009 vid 23:07 som svar på: New mag & new site!!

Vår brevbärare är inte insnöad men garanterat pårökt. Jag får grannens post skrämmande ofta och HL’s nakenjulkort har varken nått fram till oss eller till Neven. Men med lite flax så ligger NSM på hallmattan när man kommer hem. Hoppas hoppas…

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2009 vid 23:05 som svar på: fan, blev bara 94 dagar på vattnet i år

Att bo ett stenkast från surfet och inte spräcka hundra är ju skamligt. Säg upp dig så borde du dock kunna fixa det.

• sourra

sourra

Medlem
    18 december, 2009 vid 11:22 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kurs

Haha, we are barely allowed to walk on that beach

• sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2009 vid 15:55 som svar på: Video!! lite boots från Falkenberg

Mongo från kongo

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2009 vid 23:11 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kurs
    skotten;592486 wrote:
    wait… did you go on a course sourra?? 😛

Yupp with the Sheriff. I mostly grabbed Linas booty while bodydragging but I managed to pick up a few things between all the groping, like red is right and blue is forward, yell ”raakt i pannan!” before you crash into someone and always toss the kite up in the air when you launch someone else (don’t wait for the thumbs up because it is dangerous for the dude grabbing the bar to let go with one hand). Towing behind a vehicle feels fresh, safe and cool. I really think this can give a lot of positive attention to the sport. Perhaps we can tow someone behind my van between kiruna and ystad. Soo cool!

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2009 vid 15:40 som svar på: tomtepris på das LF hi-fi.

Blev det pantbanken till slut?

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2009 vid 00:26 som svar på: Tidsfördriv?

Här är lite rörligt foto med 17-årige Kai Lenny…
    Lillen kör för Kite- och Vindsurf för Naish

http://www.kitv.com/video/21904520/index.html

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2009 vid 21:47 som svar på: Det här fick inte jag lära mig när jag gick kurs

Tur bara att det inte gick som för den där tomten som blev uppdragen efter båt och föll som en sten från en jäkla massa meters höjd. Det klippet verkar dock vara borttaget.

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2009 vid 21:38 som svar på: najs filmat

Haha, kan bara hålla med. Den åkningen alltså…

Full pott

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2009 vid 21:31 som svar på: Close but no cigar!

Krillans degkastande uppsyn kommer göra er välkomna vart än ni går.

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2009 vid 19:23 som svar på: snorungar

Om du och Perra skulle få ett kärleksbarn skulle den lilla bastarden se ut som Asher Roth

Sida 102 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA