sourra
Forumsvar skapade
-
Jag börjar också bli fet men det är sällan nån omnämner det som nåt positivt
-
Ajaj jävuln, nu kommer du aldrig bli världsmästare
-
Jag har hört rykten om serieproducerat från två olika håll. Sen finns det nog en del projekt på gång runt om i landets garage också.
-
Kul för grabben!
Det tog bara sex års slit innan det gav sig =)kiters_se;590073 wrote:Congratulations to Kevin Langeree and Bruna Kajiya as the new 2009 PKRA World Champions.Ingen bra dag på jobbet för Hadlow med desto bättre för Kevin och Bruna.
Flexifoil har fortfarande en mästare men nu är det inte Hadlow längre utan Bruna, girlpower.
-
Jag undrar just vad som hände. Det vore kul att läsa Hadlows syn på det heatet.
-
Torskar han inte ofta singles för att sedan vinna doubles?
Övrigt: Efter att sett det senaste klippet med Pastor är jag inte förvånad att han hamnat högt.
-
Davids;589886 wrote:Mmmm säg det till Aaron och Kevin och Ruben då din sopa…
Jag tror bestämt det hela är ett citat från nämnda Rienstra. Vadan denna fientliga och nedlåtande attityd?
-
Tjusigt! Nu är det bara att vänta till ljuset kommer tillbaka så man hinner surfa kvällstid.
(Tror Falle har vita tail pads som hör till brädorna han säljer men det går nog att köpa löst också.)
-
hildingdude;589788 wrote:DRE pushar väll mest vågor just nu med?
Fråga tjejorna som är och surfar med honom om dagarna
-
sourra
Medlem24 november, 2009 vid 15:49 som svar på: Torkelstorp 14/11, tack för hjälpen, brutet benNeven;589771 wrote:Har väl fortfarande (18 mån efter skada) inte helt normalt gångmönster.Du har ju inte varit hos sjukgymnasten sen Dackefejden. Skärpning.
-
sourra
Medlem24 november, 2009 vid 15:48 som svar på: Torkelstorp 14/11, tack för hjälpen, brutet benSheit vad tråkigt, jag beklagar! Vet du något om hur det gick med ledband och sånt? Jag åkte på samma typ av benbrott men inte lika komplicerat i början av juni och klarade mig i övrigt med uttöjd MCL. I söndags, 25 veckor senare, hade jag min första surfsession sedan skadan men jag är långt ifrån återställd. Det är en lång och tråkig återhämtnng så se till att få träffa en sjukgymnast i anslutning till ortopeden så snart som möjligt så du kan få tips om övningar som du kan göra för att minska den oundvikliga muskelförtviningen när du inte belastar benet.
-
Litease;589714 wrote:Varför slutar alla inlägg med en diskussion om boots vs straps och sourra vs Davids?
Det är surfandets fyra vädersträck ju.
-
hildingdude;589704 wrote:du får läsa på om Jon Olsson isf!
Han siktar ju på storslalom nu =)