Forumsvar skapade

Sida 106 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 22:33 som svar på: Liten test…

Har du testat 2010-helixen nåt Palle?

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 22:25 som svar på: Anton skadad

Shit vad tradigt. Get well soon.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 22:22 som svar på: Program för att redigera foto

Jag tror inte din LR2-katalog är kompatibel med LR3 Beta så tänk dig för innan du överger ver 2.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 17:44 som svar på: LF kaos!

Hehe, det ser ut som en bräda som verkar kunna tåla en del. Det vore ju gött om ni slipper spjäla brädorna igen 😀

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 17:29 som svar på: Definitivt coolaste torrdrackten!

Det var egentligen bara huvan jag tänkte på + att på alla bilder kör de med huvan nere. När man blir vinterspolad funkar det ju knappt med riktigt bra våtdräktshuvor och den här ser betydligt bylsigare ut.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 17:22 som svar på: Winch åkning med Oliven

Planen är att köra en variator med stopphylsa och tunga vikter så den växlar max rätt tidigt. Vill man ha snowboardfart på den så kan man sätta på en smalare hylsa så främre hjulet växlar ut mer.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 17:20 som svar på: Egyptien,El gouna 1/12, haka på?

Hehe, jag kör iofs utan dräkt i Sverige också de få dagar då vi har sommar men i Egypten är det ju typ 22°C som kallast och varmt som fasen i luften.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 11:14 som svar på: Tillåtet?

Allt sjöfolk är skyldiga att hålla koll på var man får köra och inte, det är inte något som bara gäller oss.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2009 vid 00:45 som svar på: NYA CORE http://www.coreonlinemagazine.com/
    hildingdude;590436 wrote:
    vad är steeze?

Steeze = stryle/ease = douche-ord

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2009 vid 09:54 som svar på: NYA CORE http://www.coreonlinemagazine.com/

Dylan Thompson är grym!

[ame=”http://vimeo.com/5537372″]Hard To Earn on Vimeo[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2009 vid 02:00 som svar på: Definitivt coolaste torrdrackten!
    kalle57;590297 wrote:
    Icke vindsurfare (även om jag kan). Öga för stil och design – Fy fan va kul sagt!:wink: Gul Jofa-hjälm tycker jag står väl i klass med en Lucifer-dräkt, så varför inte?

Hahahaha, amen!

Hela poängen med en torris är ju att man kliver ur dräkten med sitt underställ och sätter sig i bilen och kör hem. I övrigt finns det inga fördelar. Att utseende skulle vara en plusfaktor för torrdräkt är fan det dummaste jag har hört, alla kategorier. Den där dräkten är antagligen gjord för de breddgrader där man tycker att 10°C är kallt. Vad händer med den jävla huvan om man kör uppcabbat i svenska vintervågor och blir tokspolad?

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2009 vid 01:46 som svar på: Egyptien,El gouna 1/12, haka på?

Man ska vara bra frusen av sig om man ska tycka att det är värt att bränna ett drygt kilo packning på en våtdräkt. Jag har varit i detta gudsförgätna land och surfat både under svensk vinter och svensk sommar och jag måste nog säga att det duger gott utan våtis. Är man extremt harig kan man köra shorty men heldräkt är det bara italienare och tyskar som kör. De kör även skor och handskar.

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2009 vid 01:43 som svar på: Tillåtet?

Det är bara Davids som får surfa var han vill. Vi vanliga dödliga får rätta oss efter rådande begränsningar. Kolla med Länsstyrelsen om det råder några begränsningar för ditt tilltänkta spot eller Googla.

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2009 vid 01:29 som svar på: Winch åkning med Oliven

Nu svarar du inte på frågan gammeldansken.
    Hur fort måste fanskapet max/min gå?

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2009 vid 11:37 som svar på: Winch åkning med Oliven

Vad behöver man ha för toppfart på en sån däringa maskin? En stolle här på jobbet håller på att ta fram ett system som säkrar en konstant linhastighet men vad ska man ha för spann på den och med vilka inkrement vill man kunna öka? 1m/s?

Sida 106 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA