sourra
Forumsvar skapade
-
Ronix är fan fina grejer. Synd att de ska kosta så sautans mycket. Det är märkligt att det är sån sjuk skillnad i pris mot vad de kostar i US.
-
Jag har redan sett Deliverance så jag vet vad som väntar längs den där vägen genom Tornedalen.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=RyKvD-4IxOY”]YouTube – Film and Music Study – Deliverance Dueling Banjos Scene[/ame]
-
För svenska förhållanden så är det generellt så att ju mindre (och snabbare) desto bättre, gärna med lite kortare linor än normalt. Att den är stabil skadar ju inte heller. Själv har jag haft många roliga sessions med kites så små som 4.5m². För att komma runt ditt problem med att kiten dalar måste kiten vara steget före dig i svängarna. Dvs du måste börja styra om kiten tidigare än du gör vid vändning med en twintip och det är rätt centralt vid vågkörning i vindriktningar då man inte bara kan parkera kiten och karva loss.
-
Urk ja tack för igår. Jävligt stabilt.
-
Umm, talk to JW about that. His cam is full of them. I had left my CF-card at home and barely managed to get a hold of a 256 MB card on saturday 🙁
-
hengo;571098 wrote:Ska ni inte köpa ny bräda som är avsedd för bindningar när ni ändå är igång :)?Haze;571124 wrote:Näää det är ju Naish ju;)
Era sugmackor, den är ju gjord för boots damn it. 6″ är det som gäller. Ronix passar som en smäck på liksom alla andra märken som kör med sexan inför 2010. LF får man kitta med deras kiteplatta för att komma runt deras 6.5″ .
-
hengo;571300 wrote:alla som gillar att åka kabel borde haka på nästa år, boendet är billigt folket trevliga och ett årskort kostar typ 1/3 av i CCP…
och allt som har med stå i kö existerar inte….
Men så ligger det bara 120 + 70 mil från Göteborg. Runt knuten alltså.
-
Har botten gått ur Internetmarknadsföringen så det är DIY för hela slanten eller?
-
Sluta lipa. Klart reklam ska vara gratis. Cykel på köpet!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=p2rhaUZ84oM”]YouTube – Elgiganten Reklam – Cykel pÃ¥ köpet BÄTTRE Upload[/ame]
-
Dane Insane;571340 wrote:Va snålt att ni inte kunde ge mig mer än 300 i rabatt på min kite ja köpte förra veckan när ni nu ändå har sänkt priset på den med 500 spänn…
Inte så mycke pengar iofs, men ni kunde visst inte gå ner mer sa ni då..
/DanielDet må så vara. Jag tycker det är ännu snålare att göra reklam på detta sätt istället för att köpa reklamplats.
-
1. En av de nya Global-vågisarna
2. Das reference
3. Nya Helixen i profil – mer C-formad än torchen
4. Vågis från Imagine
5. Nevich smeker en Imagine
6. Osså baksidan
7. Fenor modell stylish
8. JW njuter av Varbergsregnet -
Här är lite pics från dagen. 2010-skiten ser riktigt bra ut.
1. Landmärket
2. Helix 9
3. Helix 12 och Torch 11 fick stanna på land tills vinden stillast sig lite
4. Thörn och en darksidesnubbe som var jäkligt het på Torchen.
5. Helix 9 sedd från sidan
6. Torch 11. Thörn hade såklart riggat helt galet så det blev till att dra om 3 av 5 linor.
7. Cult 9m 2010
8. Torch 2010 – precis så fet som man kan förvänta sig
9. Torchen och darksidenissen
10. Nils fortsätter sin strapsbojkott trots slitna inserts på sin twintip. -
Shit vad snyggt Henning! Full pott från Nils-Petter!
-
Inga problem. Mitt nummer finns om du kollar på min profil under personlig info om du skulle behöva ha tag på mig dessförinnan.
-
Japp, jag kan kirra. Vad ska du ha?