Forumsvar skapade

Sida 139 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:55 som svar på: Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug

Rebound!

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:02 som svar på: Momentum

Jag kör på LF Synergy och är ruggigt nöjd med dom. Jag testade lite andra innan men hade problem med att jag fick kramp under foten. Inga probs med Synergierna.

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:00 som svar på: Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug

Skyll på flunsan och ställ in skiveländet =)

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 10:26 som svar på: Momentum

Ja, den har inserts för boots. Vet inte vilka olika tumbredder den stödjer men pallra dig ned till Viken på lördag så reder vi ut det.

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:15 som svar på: Nya brädor från Cabs

Hur är det med vindkrav för att köra en sån däringa tingest med kite? Är det lika mycket rocker på en ”kiteskate” som på en wakeskate?

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:12 som svar på: Nya brädor från Cabs

Coolio. Wakeskate är så in i helskotta kul och så in i helskotta svårt. Undrar om det är därför det bara var stillbilder på tricken =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 19:12 som svar på: LF 2010 Bräds

Det där ser riktigt nice ute

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 19:06 som svar på: måste bara dela med mig..

Jag hittade just den där filmen då du dansar i högklackat med en liten vidrig gorilla längs Avenyn. Den kan du få bli först med att lägga ut.

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 19:04 som svar på: Switchblade kombo 12 och 6m2
    debkåusf;570787 wrote:
    Cabrinhaexperten har talat, suck:smirk:

Jag pratade om storlekskombinationer i allmänhet och i synnerhet för en som skaffat sig en vågis av anseenlig storlek. Sorry, visste inte att det gällde alla kites utom just Cabs.

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 19:00 som svar på: måste bara dela med mig..

Men nu är du sådär efter igen Marre =)
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=68310″]Sitt still din kalaspuff! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 18:06 som svar på: Switchblade kombo 12 och 6m2

10-6 kan också vara en bra combo, speciellt om man bor en bit från surfet så man inte kör på första bästa tveksamma prognos. Och nej – det är ingen C =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 17:17 som svar på: Switchblade kombo 12 och 6m2

Vilken C-kite ska du köra Magnus?

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 17:15 som svar på: Flyga med TAP

Jag kan väl tillägga att dit gick allt bra men hem så gick jag bet hos de suraste kärringarna på iberiska halvön.

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 13:25 som svar på: Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug

Haha, ja standarder är värdelösa. Tacka vet jag ad hoc-lösningar 🙂 Jag har sett bilder på folk som kör Synergy också så det är väl mest troligt att han kör kiteplattan. Skit samma, vi undersöker i helgen.

• sourra

sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 13:09 som svar på: RendezVous #2

Hihihi! Nej det var jättefint Neven. Och väldigt omtänksamt att anordna en vägtävling för oss som inte är i surfskick.

Sida 139 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA