sourra
Forumsvar skapade
-
Vet att bl.a. en snubbe i utvecklingsteamet kör LF Vantage LTD 09 på sin Momentum och det är samma spacing på dom som på Synergierna så det är bara att mecka på. Dock kan det behövas lite längre skruv än standard. Tror det är M6x16 eller M6x18 som gäller men det har jag hemma så påminn mig om att ta med det ned.
-
Det är bootsinserts så smack på bara.
-
Hehe, jag visste sen barnsben att jag var tondöv och med en vänlig omgivning som ständigt påminner en om det så håller man sig borta från sånt man inte klarar av. När jag var med i fontlandslaget var texten åtminstone läsbar (http://varbergssurfklubb.se/image.axd?picture=fete+copy+2.jpg)
Men Neven har ju gjort en massa fina grejer i vår rulle från Kap verde så han kan ju. Om han vill. -
Naaawww… Vad gullig du är. Det är den där typen av uppmuntran som gör att folk som blir toksågade i Idol står där med tomma blick och darrande läpp och säger ”Jag kan visst sjunga… MIN MAMMA SÄGER ATT JAG KAN SJUNGA!!!”
-
Negerv sa jag att det såg ut som. Jag kan väl inte vara ensam om att tycka det. Eller? Det ser ju ut som om det är skrivet med tavelkrita på en nysvabbad blöt griffeltavla.
-
Nog är det själva fan att man inte är åkför ännu.
-
Sanna;570496 wrote:Det känns säkrare att åka med typ… Neven.
Neven kan ju inte tugga tuggummi och hålla sig på vägen samtidigt men det är nog säkrare än Fia =) Hur som helst – vi rullar ned med den gröna och jag vet inte om Neven kommer åka med också. Oavsett vilket går det bra att åka i soffan.
-
Hör med Rusiak, han vet hur man gullar sig igenom. Själv fick jag betala €75 för 3 kg övervikt.
”It is €15 per kilo and the kilos come in the number of five”
”But it is three kilos”
”Add two more kilos to your bag then. You will pay for it anyway.”Jävla malakas
-
Det där var snällt. Och fostrande. Ris och ros i samma post. Morot och dildo.
-
Ja, verkligen. Exemplariskt val av typsnitt. Det ser mer ut som att det står ”negervdatum” än ”reservdatum”. Men det kommer icke desto mindre bli fett!
-
Ju mer sand du packar ned din kite med desto snabbare tappar duken sitt crisp.
I min värld är det nåt dåligt men vi är alla olika. -
Men om man ska ha en vågis för att köra i lättare vind ska den helst ha rätt plan rocker om man inte vill ha en jättebaddare till bräda förstås.
-
Haha, har du hakat upp dig Jesper?
-
Team Fernet (som visserligen tycks ha gått nog av godiset och dricker annat för stunden men ändå…)

-
Jag har varit på Sal också och det finns det också nån saga om här på Steffo