Forumsvar skapade

Sida 141 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 15:57 som svar på: KitE DemOoo

That is no powah

• sourra

sourra

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 10:31 som svar på: Dåligt att packa sandig kite?

Om sanden ligger och skaver mot kiten så blir det ungefär samma effekt som att slänga ned ett sandpapper tillsammans med kiten – i långa loppet slits duken i onödan.

• sourra

sourra

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 08:49 som svar på: LF 2010 Bräds
    pjoter;569970 wrote:
    fast det är väl just dom ”klara” färgerna som sammanknippats med tyskar. Tror du borde söka på ordet tysk på steffo och läsa något/några år gamla trådar om tyskt designade kites.

Kanske det men nu varvas de ju med diskreta färger och är mer som färgklick än som helt färgschema. Du ska i vart fall ha en eloge för att du är så konsekvent i ditt dissande av andra märken än de som du själv kränger.

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 22:05 som svar på: LF 2010 Bräds
    pjoter;569881 wrote:
    shit va många fula brädor det kommer bli nästa år. spec mörkeråkarna kommer se ut som freestyle-skidåkare från -91. kommer alla köra runt i neon (förlåt, KLARA färger) våtdräkter och ha hockeyfrilla också? köra vattentäta gula freestyles med färdiga blandband från absolute music? många bilder kommer bli tagna som ni 5år senare kommer skämmas rejält över.

Allt kan ju inte vara designat av tyskar. Vad synd…

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 21:53 som svar på: Stöldförsäkring

Jag är rädd att det är helt kört i och med att det stulits i anslutning till hemadressen 🙁

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 18:40 som svar på: Någon som ska till Hurhada runt 11 Oktober
    Newstream;569797 wrote:
    Andra tips för oss som inte varit i Egypten tidigare?

Glöm inte handspriten

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 18:35 som svar på: Stöldförsäkring

IF höll på att tjata om att jag skulle ta deras hemförsäkring (eftersom jag hade bilen och scootern hos dom) och då stämde jag av att de täckte minst lika bra som Folksam som jag hade då innan jag signade. Som av en händelse hade vi just fått ett officiellt utlåtande från Folksam kring vad de täckte så det var lätt att stämma av med IF-killen som ringde. Om jag inte missminner mig fick Linus ett ändrat beslut och en ny bräda tack vare detta utlåtande. Var stod bilen parkerad? Efter vad jag har förstått täcker inte hemförsäkringen om bilen står parkerad vid hemmet och det stjäls grejer ur den genom inbrott.

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 18:21 som svar på: TAADAA!!! Flysurfer Speed 3, lättvindsmonster med huggtänder.

Är man inte på sin mentala toppkapacitet kring 20 och sen är det bara utför? =)

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 18:18 som svar på: not offtopic!

Shit vilka jävla tuber!

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 15:10 som svar på: Naish Sigma Alliance 2008 säljer billigt!~

Man lär så länge man lever =)

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 12:31 som svar på: KitE DemOoo

Hehe, se bara på The Hugo Bjumberger show på Onshore.se

• sourra

sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 10:32 som svar på: Ozone Zephyr

Eller ”O” som de kallar det själva.

• sourra

sourra

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 21:10 som svar på: Nobile N62 eller annan Delta kite?
  • sourra

sourra

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 20:08 som svar på: Naish Sigma Alliance 2008 säljer billigt!~

Som en torch fast lite mildare och mer förlåtande. Som jag förstod det slutade den säljas för att de misslyckades med att positionera den på marknaden, inte för att den var dålig.

• sourra

sourra

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 09:57 som svar på: Modeller på kite ?

Han gjorde även en sjukt fet quickrelease (som ingen stal)
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=331I4jaC_Jc”]YouTube – GK 2008 Chicken Loop[/ame]

Sida 141 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA