Forumsvar skapade

Sida 142 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 09:51 som svar på: Undring ? om hur kitebrädor konstrueras !

Haha, martensit ger mig hemska studieflashbacks. Don Rico, du får designa en fena som är ledad i längsled så den kan flexa med brädan.

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 19:59 som svar på: 10kr and I will pump your kite…

Fan Tony, pumpningen är ju den enda uppvärmningen man tar sig tid till. Skadefrekvensen kommer gå upp ordentligt bland skånes kitesurfare.

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 09:06 som svar på: ge mig kärlek

Blev det nåt?

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 00:33 som svar på: ge mig kärlek
    Neven;569273 wrote:
    nu hä’nder det

Det var på tiden. Grattis.

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 00:20 som svar på: Vågbräda?

Och så här kommer en BB till

IMG_7401.jpg
    IMG_7396.jpg
    IMG_7402.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 00:17 som svar på: ge mig kärlek
    Neven;569267 wrote:
    jag vill hångla

Vi har låst dörren inifrån och lämnat nyckeln i låset så det är ingen idé att du står i morgonrock i trapphuset och skramlar med nycklarna mot vår dörr. Gå och lägg dig!

• sourra

sourra

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 00:11 som svar på: Vill bara visa en grej!

Med moonboots eller krokar?

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 18:00 som svar på: Vill bara visa en grej!

Dissa inte 90-talet. Det var sjukt fett.

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 17:34 som svar på: Ronix 2010 BOOTS
  • sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 17:03 som svar på: The Movement is on: Bojkotta Varberg!!!

Inte konstigt att vi förlorade…
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showpost.php?p=449272&postcount=34″]www.Surfzone.se – Visa ett inlägg – shorts utanpå dräkten??!![/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 16:57 som svar på: Purple haze is in my brain
    KiteLife;569046 wrote:
    hoppas den är grymm! – för färgen är nog det värsta jag har sett NÅGONSIN – den slår naish 80tals design med hästlängder och t o m dom rosa drakarna som är i omlopp lite här och var :crazy:

Hehe, visst är det kul om en kite är snygg men det är ju hur den är att köra som spelar roll. Och ju fulare kite man har desto hårdare måste man köra för att se bra ut så det är ett sätt att pusha sig. Därmed inte sagt att den här var ful men jag kan tänka mig att den sticker ut för mycket för vissa.

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 16:51 som svar på: Vill bara visa en grej!
    pjoter;569153 wrote:
    hahaha. klart det är så. neonfärger är inte snyggt, har aldrig varit snyggt och kommer aldrig att bli snyggt. Även om veckotidningarna säger att det är så sourra är det inte sant. Neon är lika hett som mullets och zebrarandigt.

Fast de klart, tycker man veckorevyn har bra modeförslag så… 🙂

Det är inte neonfärger Pjoter, det är klara färger.

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 16:51 som svar på: Lägenheter i Breared, Varberg

Jag vill ha kräftor!

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 15:29 som svar på: Modeller på kite ?

Här kommer Sourra med Sigma. Fast det är ju SLE-kites men med en svängning på LE som flyttar bak kitens egen tyngdpunkt mot mitten en aning. Jag kände bara att jag inte orkade ge mig in i den här tråden men så skriver du sådär. Men nu är jag klar. Hej!

• sourra

sourra

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 15:19 som svar på: Whipe Outs (Surf)
    Chuckey;569045 wrote:
    Den på 2.20 e bara så iskall

Haha, man bara ser hur han tänker ”Ska jag åka tvättmaskin så ska fan du det också”

Sida 142 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA