sourra
Forumsvar skapade
-
Och är det blåsigt där på vintern? (Runt nyår och framåt)
-
Köp tear-aid och fixa bladdern med om den inte blivit toktöjd.
-
above_the_law;568624 wrote:Ha, ha!
Ja, men folk från Mellerud har ju i alla fall gigantiska penisar och spelar jazztrumpet, Samerna gillar att marschera & bygga motorvägar o s v… eller var det tvärt om;-)?
Det säger i alla fall Bjarne, men han kommer ju å andra sidan från Säffle och där ljuger dom ju som borstbindare…Haha, Aids uppstod bland kyrkvaktmästare i Bengtsfors. Psoriasissjuka slaktar getter på förortsbalkonger och nu minns jag inte vilka det var som bröt upp parkettgolvet för att odla potatis. Classic!
(Men det där om fransmän stämmer. Jag har fått läjet för mig själv några gånger sen jag lurat bort Yann, Mat och Nick med dylika grodskyltar.)
-
_Sofia_;568553 wrote:jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också!
Haha, nu har du allt blandat ihop nuffrorna Fia. Köra 11 i 15 m/s + kroka ur + hoppa = landa på E6
-
SLE-kites (dit bl.a. Bow-kites och Sigma-kites hör) är lättare att relauncha än C-kites. Men när man väl fått in tekniken är C-kites riktigt lätta att få upp och i lättvind kan de ibland vara lättare.
-
Skit i att träna med maskiner så långt det är möjligt. Tung benböj med fri stång och balansbrädor ska tydligen vara bra grejer enligt sjukgymnasten. Här finns en massa mer tips: http://sportsmedicine.about.com/cs/knee_injuries/a/aa022202a.htm
-
-
Det är Sheriffstjärnor de delar ut. Se upp för knallpulverpickadollerna när fågelpolisen rycker ut.
-
Rasmus_W;568389 wrote:Eller så tar vi vindsurfare till oss stilen och så blir det fullt krig. Lycklig den som får filmrättigheterna till spektaklet!
Jag är övertygad om att den har sina rötter i er sports hårda 80-tal.
-
Se upp så ni inte får kikartalibanerna på er. ”Förbjud sporten. Fåglarna tror att vindsurfbrädorna är en minkflock och flyr i vild panik.”
-
Det är ju ingenting jämfört med Vasslurkarens utsatta situation.
-
Hur tar man sig dit? Vad kostar det? Det verkar noice!
-
Dalton;568304 wrote:Mycket vind menar jag 18+
Vid 18+ är det fan små grejer som gäller. Den här dan var det 20 i medel och då körde jag 4.5a och Räkan Thörn körde en trea. Jag har svårt att tro att det finns nån kite som gör det bra hela vägen från 12 dit upp. Mathieu kör iofs en sexa som verkar funka i alla väder men då kör han alltid vågis också.
-
Riktigt gott reportage. Jag kan dock inte låta bli att skratta åt två grejer:
1) Fotografen har efterbelyst fejjan på bild sju så den ser helt inklippt ut.
2) Antingen är bild 6 förvrängd i högerkanten eller så är det nån som går runt med Things högerarm.