Forumsvar skapade

Sida 154 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 18:29 som svar på: kamerautrustning på stranden/stöldrisk?

Helt korrekt, det glömde jag säga. Har han hört av sig nåt mer?

• sourra

sourra

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 18:17 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Nice. Det är så skönt att göra såna grejer som ”inte går att göra” eller som kostar multum i VWs egen regi. Hur kopplade du knapparna?

• sourra

sourra

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 18:05 som svar på: Så kan det gå…
  • sourra

sourra

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 17:52 som svar på: Halmstad nu på lördag 8:e augusti

Hasse din jöns… Visste du att det finns en jävla massa Lundåkra i södra Sverige?

Det är Lundåkra, Landskrona.

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 20:07 som svar på: skimboard
    above_the_law;563950 wrote:
    Gryyyymt!
    Var får man tag i ”bungee-linan/korden”?

Skulle tro att det är Surfers som har men annars är http://www.vsis.se är agent så hör med dom. Banshee-board är fan kul.

IMG_8428-2.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 20:02 som svar på: kamerautrustning på stranden/stöldrisk?

Teama upp med vettigt folk på plats så är det alltid nån på land. Lura dom att du ska spara bilderna och filmen som du skjuter på dom så kommer de vara mycket engagerade.

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 18:19 som svar på: recention av nomad

Sant. Max en tusing =)

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 15:30 som svar på: 2010 års Naishkitevågisar

Här är Ian Alldredge på en 2010-Global. Jag postade den i en annan tråd också men det här är så bra att det inte får missas =)

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=SCuk9s8XOIw”]YouTube – Finals week[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 15:19 som svar på: recention av nomad

Men då blir det väl billigare att gå Peps-vägen? =)

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 15:14 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Np. Allt är roligare än att plugga =)
    Meddela hur det går och hur du löste det med knapparna. Pz.

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 15:10 som svar på: Status-Prutt-Q… Hitt på nå´t??!!!

Fan nu blir man sugen på vågor… Här är lite med Mr Strapless (fråga mig inte vad bilarna gör där=

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=SCuk9s8XOIw”]YouTube – Finals week[/ame]
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=SBP5PdNI8mE”]YouTube – Ian Alldredge kitesurfing[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 15:02 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Ahaa. Jag enablade efter att jag sett värdena men min är ju en bensinare från 02 så det kanske är annorlunda. Aktivera och testa.

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 14:48 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Oh, dyrt och fint ska det vara =) Då har jag ingen aning varför du inte får det att lira som det ska. För det är väl en T4 och inte en tidigt producerad T5?

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 14:35 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Har du en registrerad version? Och vilken kabel kör du?

• sourra

sourra

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 14:21 som svar på: Eftermonterad farthållare på T4

Nu ska vi se här om inte jag rört till det. Det är ovanför T4g som är intressant. 1 på kontakten ska vara svart med blått streck, 2 ska vara blå, 3 ska vara röd/gul och 4 ska vara svart så du har nog hittat rätt. Sen är det den svarta du ska koppla mot de andra för att få olika fina utslag på block 066. Med sex värden är det följande som gäller:

Sida 154 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA