sourra
Forumsvar skapade
-
Det är inte normalt beteende och jag har inte hört talas om det tidigare. Löser loopen ut eller är loopen sluten när den lossnar? Berätta gärna mer om vad du gjorde då den lossnade. Vad har du för sele? Använder du donkey dicken?
-
daffid;562869 wrote:Hej,
När vi hade tänkt ge oss ut och åka skall de blåsa ca 11-12 meter per sekund. Är detta för mycket vind för en 14 meters drake som då är ganska stor. Speciellt med tanke på att vi är nybörjare?
Sedan skall det imorgon blåsa 4-5 m/s är det för lite för en 14 drake då?
Vad är optimalt för en nybörjare med 14 meters drake?
1. JA!
2. Antagligen
3. ca 5-9 m/sDane Insane;562878 wrote:Beror ju lite på hur mycke du väger..
Ja tänkte ge mig ut me min 12a nu. ja väger ca 70kg.
En polare som ska med kör 14. Han väger nog ca 90.Vi är oxå nybörjare men har lärt oss rätt fort å e hyffsat säkra i d vi gör.
Jag har kört i ca 14ms me min 12a å det va lite obehagligt.
Ställ ner kraften i den å be nån hålla i dig när du launchar om du e osäker.
Om du nästan lyfter när du har bommen långt ut så ska du inte åka.Stanna hemma. Det är inte väder för 12 och 14 idag.
-
Där går det ju att launcha utan att vara på stranden men det är desto svårare i Viken.
-
Ja det var ju så jag tänkte. Freakporr.
-
Restriktionerna gäller även idag.
Om det är folk på stranden och i vattnet = Ge fan i att surfa där. Senast jag hörde nåt från Viken så var det badjävlar där, trots de starka vindarna. -
Det var mer sanning än myt t.om 3:orna.
-
Killen har ju framtiden för sig. 15 anos.
-
Mig veterligen har Cabrinha en annan differens mellan fram- och baklinor än vad det flesta andra märken har så därför funkar bara Cabrinhas bommar till Cabrinhas kites. Kanske kan nån Cabs-människa bekräfta detta?
-
Snackar vi SEK är det en no-brainer. Köp!
-
Hehe, det är nog tack vare alla smart cars och aygos som den får högt
-
Jag har kollat lite NCAP-rapporter på Voyagern och förarens underkropp blev mest kross vid frontaltesterna.
-
Haha, jag gjorde det bara för att göra Neven sotis. IbraHIM har jag samma relation till som jag alltid haft – Ignore and Block.
-
Haha, nej de där tomtarna i Partille kommer inte i närheten av min bil igen (Åbro-killarna var däremot hur bra som helst). Farthållaren klarar för övrigt av att hålla farten från 24 km/h och uppåt vilket är rätt imponerande.
-
Just fan, så var det. Jag åkte runt med permobil på stranden och körde över picknickfiltar och spelade dragspel. Vilken dag det var.