Forumsvar skapade

Sida 156 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 23:18 som svar på: Använda wakeboard

+ du kommer behöva ha mer kraft i kiten för att komma igång

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 22:22 som svar på: mellow strapless session

Köp en bang bus

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 21:34 som svar på: Dags att börja hetsa upp sig över vinterresor

Btw – hur tar man sig billigast till Brazil?

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 21:32 som svar på: Dags att börja hetsa upp sig över vinterresor

Jag vill helst ha lite gottiga passadvindar så man kan köra 9 eller större.

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 21:11 som svar på: Våtdräktsmode hösten -09?
    Haze;563511 wrote:
    Då är fanemig min gröna finare!!!

Helt klart!

6260_216809255245_882250245_7948573_7239285_n.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 20:55 som svar på: Dags att börja hetsa upp sig över vinterresor
    Pepä;563561 wrote:
    Haha Vogon folket är ju helt magiskt i Venezuela! Bodde som i stort sett ensam västerlänning i San Pedro, fiskarbyn på Coche, i tre mångader och blev inbjuden på käk av massa familjer under den tiden, hur ofta händer det i Sverige? Dessutom blir det faktiskt rätt fina kickers på östra änden av ön och downwindern till plattstället är inte dum den heller.

Men du snackar ju taco, det gör inte jag. Min gymnasiespanska kommer inte ta mig längre än till närmsta kurra.

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 18:11 som svar på: Dags att börja hetsa upp sig över vinterresor

Hur ter sig skithåligheten?

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 16:25 som svar på: recention av nomad

Så man kopplar förbi IDS och får en roterande chickenloop? Är det inte risk att loopen vrider sig då så det blir meckigt att kroka i?

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 15:27 som svar på: Dags att börja hetsa upp sig över vinterresor

Hehe, glömde:
    * +20°C eller mer i luften

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 12:41 som svar på: Hengo topp 6 på DM!

Fett! Gött att ryggen verkar funka också. Vad blev slutresultatet nu då?

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 00:11 som svar på: Southern Dirty Rap – Hundklicken – alla talar svenska

Mina öron gråter

• sourra

sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 00:04 som svar på: lättvindskite

Jag blir fan sugen på den där nu (kiten, inte grannen). Tur man är skadad så det är lätt att motivera oköp.

• sourra

sourra

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 15:58 som svar på: lättvindskite

Martin, det där är osunt billigt. Bara bomjäveln är ju nästan värd så mycket.

• sourra

sourra

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 15:49 som svar på: Naish 2010
    Pepä;556885 wrote:
    Lite egna observationer. I foton jag sett från den köras har den sett väldigt platt ut, och med naish rockerhistoria är det väl ingen högoddsare ätt det är så. Sen är det ett par kommentarer hit och dit på forum som stärkt min tes, men märk väl att det bara är just det, en tes.

Det verkar som att din tes går om intet =)

• sourra

sourra

Medlem
    31 juli, 2009 vid 20:04 som svar på: Naish helix 10,5 -09

5-56. Klart slut.

Sida 156 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA