Forumsvar skapade

Sida 170 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    1 juli, 2009 vid 16:32 som svar på: Oj, DET var billigt !

Oj, det var billigt ja. Sjukt najs att få med en chickenring i det priset.

• sourra

sourra

Medlem
    1 juli, 2009 vid 10:30 som svar på: GRATTIS mjersen

Grattis Marre!

• sourra

sourra

Medlem
    1 juli, 2009 vid 09:15 som svar på: Lite göttig film
    -Olle-;556339 wrote:
    riktigt snyggt filmat och redigerat, vad kör du för editing sw?

Jag kör Premiere Pro CS4 men det där är inte min film. Det är nån Aussie-filur som har gjort den.

• sourra

sourra

Medlem
    1 juli, 2009 vid 07:44 som svar på: Stopper
    Gadget;556360 wrote:
    Haha… Any time….
    Jag håller på att fräsa till en fibula för tillfället… Någon som behöver en…?:grin:

Nej men en Tibia skulle sitta fint.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 21:07 som svar på: Lite göttig film

Ja både i pris och prestanda =)
    Jag var snavande nära att köpa en XL2 från Usa när dollarn stod i botten. Det hade kostat mig 24K. Lägsta pris för denna pryl på Prisjakt är i skrivande stund 44.5K. Damn

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 20:56 som svar på: Lite göttig film
    JohanW;556304 wrote:
    ser bra ut!! hur funkar fokusen i filmläget?

Som skit.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 20:56 som svar på: Stopper

300 spänn för en stopper?! Då är det bättre att dega Gadget för att göra en 100% skräddarsyd.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 19:12 som svar på: faaaacking teamriders wanted…

Kolla med Gonzo, Kvabbso, Debbie och Stoffe – det är ett äkta showgäng. Sjunga kan de också.

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=eJoMrFiETUc”]YouTube – Inavlade Bönder – Bröderna Djup[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 18:57 som svar på: Union vs Synergy
    Neven;556105 wrote:
    Jag kommer aldrig gå tillbaka till straps igen.

Om inte nu jag tar tillbaka mina boots av ren illvilja. Då är det strap season igen. Muahahaaa!!!

austin-powers-mike-myers-as-dr-evil4.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 17:17 som svar på: Ar pa Hawaii nu och tar en kitekurs..

Javisst! Lina har inga planer för helgen så jag skickar henne med bussgods. Hon gillar Backgammon, gotte och draksurfning så håll med det bara så kommer hon vara på gott humör.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 15:42 som svar på: behöver spotify invite

Kan du placera dig själv på den här skalan Magnus?

http://www.valuebasedmanagement.net/methods_rogers_innovation_adoption_curve.html

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 13:32 som svar på: Stopper

Ja patent är ju enkla och tydliga grejer

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 13:07 som svar på: Stopper

När det är dubbla linor genom bommen så är de flesta stoppers av samma princip som Naish-stoppern. Du måste nog kolla så du inte är och trampar runt i nåns patent.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 10:00 som svar på: Badare bör ta sitt ansvar också

Ja. Sen tycker jag de kan ha kaffe och varm korv redo när man varit ute och kört. Lite massage och en biltvätt på det, sen är jag nöjd.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2009 vid 08:27 som svar på: Ar pa Hawaii nu och tar en kitekurs..

Ok, generellt sett är det såhär:
    Korta linor ger kiten ett mindre vindfönster så det går snabbare att köra kiten från ena sidan till den andra, vilket ofta uppskattas vid aktiv vågridning. I kiteloopar går kiten ned närmare vattnet vilket är orsaken till att somliga megaloopfreaks gillar kortare linor i hårda vindar. I och med att vindfönstret är mindre missar man lite low-end och man kan få lite mindre häng i hoppen. Dock är det lättare att skicka kiten i hårdare vindar utan att man tappar kant med brädan. Tror jag fick med det mesta där men det är fritt fram att fylla på.

Sida 170 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA