sourra
Forumsvar skapade
-
Om 13 också är en Naish så kommer de som regel med 20 meter som standard + 4 meters extensions om man vill ha lite längre linor. Torchen kommer dock med 24 meter linor som standard.
-
Jobbigare kan man ha det…
-
Jag ringde och bokade servicen en vecka innan och det var då jag meddelade detta. Meken verkar inte ha fått den infon och hävdar såklart att jag inte sagt nåt om felet – och det är där vi står nu.
-
Då har du tolkat det som jag har gjort det =)
Jag lämnade in kärran Mechanum och hade i förväg fått besked att det skulle kosta 1200 spänn att felsöka. Fick tillbaka bilen med beskedet ”Systemet är tätt, troligtvis elfel. Större felsökning krävs.”. Nötter. Till saken hör att jag meddelade dom att systemet var tätt och att det troligtvis var ett elfel när jag lämnade in den. Därav mitt bristande förtroende för mekanikerkåren i detta avseende. Borde det inte gå att koppla till magnetkopplingen manuellt? Eller är det risk för större haveri då?
-
Grattis Kalle, nu är det snart dags att skaffa en vuxenfrisyr!
-
Det skulle onekligen underlätta om allmänheten förstod vår sport bättre men det gör de inte i nuläget. Det är upp till oss att upplysa dom på ett icke stötande sätt och hålla ett säkert avstånd.
-
Är det på? Eller av? Det är ootroligt på! Av!
-
Det tar sig Nicco. Generell feedback ang. vidvinkel: Zoomar du med vidvinkeln påskruvad ”chromar” bilden. Jag tyckte det såg ut som att färgerna inte höll ihop vid en sekvens så jag misstänker att du zoomat där. Peace!
-
sourra
Medlem26 juni, 2009 vid 16:08 som svar på: Sista chansen att visa att vi kan sköta oss på GålöFan vad tradigt. Har ni satt upp skyltar med de regler som gäller?
-
…om vi inte sköter oss och om det skrivs om kite i ordningsstadgan.
-
debkåusf;555370 wrote:Som vanligt gick det inte att nämna något annat än naish på forumet.
Jag tror bestämt du var den första som drog upp det :smirk:
-
sourra
Medlem25 juni, 2009 vid 11:49 som svar på: Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabilDina dockhänder funkar nog fint granneman