sourra
Forumsvar skapade
-
Jag har inga bra erfarenheter av Rip Curl. Sömmarna läcker som såll och började göra det efter mindre än ett år (har tyvärr klantat bort kvittot så jag får vackert härda ut när vattnet sipprar in). Min bättre hälft har också en Rip Curl som även den börjar ge upp. Yann reklamerar sin årligen och det är fler som har de upplevelserna. De är varma som fan så länge de håller. Köp nåt annat som folk har bättre erfarenheter av. Ion, Mystic, Xcel, NPX t.ex.
-
Vad har det med nåt att göra? Jävla tomte…
-
PS. Jag vill fan se Dre in action!
-
Gips? Ser jag ut som Nicke Nyfiken eller?! Eller vänta… svara inte på den.
-
Kite for life;554937 wrote:Vi har stenkoll:laugh:
Finns boende kvar på campingen och har hört att prisbordet kommer bli något utöver det vanliga. Kommer bli en fin helg och självklart kommer det att blåsa.
Kite for life!Så han kommer?
-
Jag var lite sugen på det där till jag såg tiderna. Jävla wakeclowner, vad är det för fel med att lägga det så att folk som inte är mångsysslare eller studenter kan se härligheten?
-
Skulle tro att det handlar om 1/4 med grov gänga. Lagom längd är nog 16-18 mm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Unified_Thread_Standard#Preferred_sizes
-
Det är UNC-gänga du ska ha Neven. Kolla på en välsorterad fackhandel, typ Ahlsell. Eller så kan du ju kolla med Focus Wake och NoComply om du vill betala 5 ggr så mycket för skruvarna.
-
JohanW;554746 wrote:
-
Trumpeten;554696 wrote:Så Sourra har du fått bort forrest gump ställningen och det är gips som gäller nu?
Nope, inget gips. Life is like a box of chocolates.
-
Än så länge är det ”bara” tibiafrakturen. Den 30:e ska jag till sykan igen och förhoppningsvis hittar de inga nya fel då. Står sig prognosen kan det bli surf i slutet av augusti. Det vore onekligen jävligt sweet.
-
Är din bangbus ute ur bilden?
-
Spare Change, The Unknown road (bra vågfilmer)
Awake, Autofocus (wakestyle)
Naish House (blandad åkning)
[ame=”http://vimeo.com/3981056″]The Naish House Movie on Vimeo[/ame]