sourra
Forumsvar skapade
-
Den var snygg men… Betyget blir:

-
Finns den kvar när jag är på benen igen ska jag starkt överväga det. Perfekt komplement till tolvan.
-
Det är bara dina och Nordstedts knän kvar nu så var rädd om dom.
-
Tack. Testa koda om till Plus SD på Vimeo och se om kvallan kommer till sin rätt.
-
Det var planen att det skulle bli en Mobe av den backrollschwungen inan vi lämnade landet, därav de många upprepningarna.
Och ang. händerJag har Skate på boxen och två händer tillgängliga så det kommer nog gå bra det här.
-
Hehe Farfar, du kan ju börja tillverka tankenötter till Allers eller Hemmets Journal =)
-
Hoppas du får det göy med nya kiten i blåsvädret. Övrigt: Borde inte LF med tanke på rådande världsläge döpa nästa års session till re-session?
-
(Oh, förresten – du har väl inte missat att det släppts ny firmware nu så man kan styra bländaren mycket lättare?)
-
Snyggt Olle! Fråga: Hur upplever du det att filma kite med MKII? Är det jäkligt bökigt eller? Har filmat en del klättring och sånt med den men det är ju betydligt mer stationärt.
-
Fan det ballaste jag sett!
-
Jasså, där ser man. Det kom som en nyhet men säger du så så är det väl så. Du brukar ju veta vad du snackar om…
-
Hehe, det är sjukt mycket miami vice anno 1985 över den =)