Forumsvar skapade

Sida 178 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    9 juni, 2009 vid 16:01 som svar på: Trimma naish 09

Kör hårt och var inte rädd för att köra med stopper heller. Har du satt leashen i trimlinan och löser ut din quickrelease så får du max depower oavsett om du har satt stopper långt ned. Det är rätt smutt att ha när man ska snurra upp bommen efter diverse apkonster.

• sourra

sourra

Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:03 som svar på: Krya på dig sourra

Sverige framstår också som ett uland i jämförelse. Till och med posten har snabbare genomströmning på sina paket än akuten i Mölndal har. Av de tre timmar jag spenderat här so far har jag spenderat 10 min på röntgen, 2 min på samtal med läkare och 168 minuter med att ligga och glo i taket. På samma tid hann Egyptierna utföra röntgen, CT, diagnos och förse mig med medicin och utrustning. I den tiden har jag räknat in de 30 minuter det tog för apotekaren att ta sig till jobbet efter att man ringt och väckt honom.

• sourra

sourra

Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:46 som svar på: Trimma naish 09

Det är inget krångel så snart man lärt sig handhavandet. Krångel är t.ex. när block i bridlen går sönder så kiten inte går att kontrollera. Eller när chickenloopen lossnar och försvinner till havs… 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    9 juni, 2009 vid 00:17 som svar på: Krya på dig sourra

Här är lite bilder som jag ryckt ut ur kameran som hastigast. Notera att Lina filat flitigt på sin bakåtsnurra.

• sourra

sourra

Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:27 som svar på: Fett fint

Den där halvlängdsmannen har jag handlat boardies av. Han kan sin skit han.

• sourra

sourra

Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:16 som svar på: Krya på dig sourra

Och hur kunde jag missa – tack som fanken för omtanken pojkar och flickor!

• sourra

sourra

Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:15 som svar på: Krya på dig sourra

Det var SAS (som flög för Ving) som inte kunde ge mig en sådan plats som IF’s läkare krävde att jag skulle ha. Jag låter ingen skugga ska falla över någon utan tycker att det funkat mycket bra med tanke på att jag varit i en håla i ett semi-u-land. 16h tog resan hem och nu är jag nyligen hemkommen från Ortopeden som bad mig återkomma imorgon när akutvågen lagt sig. Första utlåtandet efter att de sett röntgen- och ct-plåtar är att det ska opereras. Vi får se.

• sourra

sourra

Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:06 som svar på: Trimma naish 09
    BAU;551361 wrote:
    Hej jag har problem att trimma med min 09 naish bar, känns som att linan fastnar i cleaten och att man måste dra hårt för att den ska släppa.

Finns det nåt knep?

Fall av i vind så du inte har så mycket drag i framlinorna så blir det lättare. Dra också loss linan ur cleaten efter varje session så börjar man inte nästa session med att uppleva att linan går trögt att få loss. Skulle du krascha nån gång och bli draggad medan kiten loopar kan man dra fast linan rätt bra men då är det bara att följa kitefredriks trick. Allt är en fråga om vana och jag gillar under bommen mycket nu när jag fått in den rätta knycken.

• sourra

sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 16:26 som svar på: Vilket paket ska jag köpa?

Jag pallar inte med den här sandlådan längre. Nu drar jag till Egypten (mer sand, mindre låda). Vi hörs!

• sourra

sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 15:39 som svar på: några trick klipp

Haha. Kan även tänka mig ett ”Pass the bar, stomp it, roll out”.

• sourra

sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 09:17 som svar på: De senaste

Jodå, det är en Quasimodo air man ser på bilden.

• sourra

sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 09:03 som svar på: Vilket paket ska jag köpa?
    Blackadder;549880 wrote:
    Har du någonsin erkänt att det finns något som inte är klockrent på en Naish?

Alla kites har sina egenheter och Naish är inget undantag. Men jag ser fortfarande inte hur Naish matchar in i den här tråden. Ni får öka eller minska medicineringen gossar för nuvarande dos verkar inte funka.

• sourra

sourra

Medlem
    30 maj, 2009 vid 22:51 som svar på: Vilket paket ska jag köpa?
    debkåusf;549788 wrote:
    Jaa! Nu får du allt förklara dig. Hur vågar du säga något om naish? Och så vill vi inte nämna något possitivt om andra märken!:mad2:

Vad har Naish med den här tråden att göra? :santa:

• sourra

sourra

Medlem
    30 maj, 2009 vid 22:22 som svar på: Surfbuss någon?

Jösses! Hur säger man tacky på engelska?

• sourra

sourra

Medlem
    29 maj, 2009 vid 22:39 som svar på: Intresssant reklam… för nåt… wakeboard kanske det var…

Nils, du är ju Dtek upp till öronen – vet du inte vilken film jag menar? Visa den!

Sida 178 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA