sourra
Forumsvar skapade
-
Frågor:
1. Hur gick det för dig Haze i course-racet med din deluxebräda med rätt fenvinkel å allt?
2. Är det verkligen 3000 Hallänningar som kitesurfar?
3. Var det en bra idé att lova att åka till Norge den här helgen? -
Jag läser ur bondepraktikan: ”Våtskosäsongen skall upphöra då april månad börjar eller då löken blommar, beroende på vilket som inträffar först.”
-
Haha, inte konstigt du skadar dig. Du får fan skaffa en tv så du kan hålla dig från den typen av tidsfördriv.
-
sourra
Medlem19 maj, 2009 vid 18:58 som svar på: Kallelse – möte inför bildande av Skånes kiteförening!Stabilt jobbat Gibbs & Co
-
Det är därför man ska använda det stora munstycket på pumpen och sätta det utanpå ventilen på kiten. Det + att det går lättare att pumpa.
-
Haha, det kanske är så man ska göra med dojjorna. Fick du inte ta av dig dom i säkerhetskontrollen? Jag överväger startk att köra den metoden själv. Pros/cons? =)
-
sourra
Medlem18 maj, 2009 vid 21:42 som svar på: Kallelse – möte inför bildande av Skånes kiteförening!Vogon Jeltz;547491 wrote:Men mr Gestapo 😉
Jag förstår att mörka sidan kan läsa inlägg här. Men tryckfriheten råder väl även här.
Dessutom är ju inte detta ett internt forum för kite föreningar . Så om jag skriver att jag tycker vi ska avskaffa Kungahuset ,då betyder ju inte det att Vsk eller skånes kiteförening tycker så .
Sen om det är så bra och slå ut tänderna på ng kan ju diskuteras.
Verbalt våld är det som gäller. Allra helst efter en rutten ägg och sill macka, så man får ner dom lättare på knäna …Visst råder tryckfrihet men om det skrivs saker här som tas ur sitt sammanhang för att motverka vår sak, vad är då poängen med att skriva dom? Vi har upplevt detta i Varberg och rekommenderar att man uttrycker sig vettigt när det handlar om organisationer och myndigheter som kan sabba vår strandaccess. Jag tycker det räcker med att folk sabbar för sig själv på stranden, man behöver inte fortsätta här. Men det är ju bara min Gestapo-åsikt…
-
sourra
Medlem18 maj, 2009 vid 20:02 som svar på: Kallelse – möte inför bildande av Skånes kiteförening!Kom igen nu, tänk på att det som skrivs här kan läsas av vem som helst och lyftas helt ur sitt sammanhang för att vända folk och myndigheter mot oss. Redigera/radera ditt inlägg pronto.
-
sourra
Medlem18 maj, 2009 vid 15:00 som svar på: Nu blev strapless plötsligt en aning mindre gubbigtStrapon kan också vara hardcore