sourra
Forumsvar skapade
-
Seså, nu är den besiktad och skattad. Kan fås med 1500 spänn Steffo-rabatt. Skynda fynda…
-
sourra
Medlem16 maj, 2009 vid 23:38 som svar på: Nu blev strapless plötsligt en aning mindre gubbigtHär är den…
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=TP5Up8agQKo”]YouTube – Jan Marcos strapless Kiteloop[/ame]
-
sourra
Medlem16 maj, 2009 vid 23:35 som svar på: Kallelse – möte inför bildande av Skånes kiteförening!sidpiraya;547151 wrote:varför ska vi ha en förening?
Jag vill inte var med.
No offens bra med personer med energi att ta tag i saker men fattar inte vad det ska vara för bra med kite förening.Det går nog upp ett ljus för dig när förbudsskylten står där på spoten.
-
Norrman;547048 wrote:Vi kör på ren rutin här! 😀
Ja så kan man också göra =)
Hur länge har ni kört för att få den rutinen då? -
Kolla med Hengo. Det ryktas att han har köpt sig en GPS.
-
Har aldrig sett killen så där städad. Lås in honom innan det är för sent.
-
Men inte kan väl tre kites med två brädor i golfbag ha rymts på 15 kg? Hela paketet måste ju vägt närmare 25.
-
Flygande kossor och sån skit är 100% PL
-
Grattis gubbtjyv. Nu är du för gammal för att kräka ned herrtoaletter på nattklubbar, kom ihåg det!
-
sourra
Medlem14 maj, 2009 vid 21:28 som svar på: Nu blev strapless plötsligt en aning mindre gubbigtHaha, dinmamma har man inte sett på länge. Så jävla bra. Göteborgsparlören är prima också. Strapless-kiteloopen finns av nån Cabarete-snubbe på Youtube.
-
Inte svårt att se varför Helix är fetaste kiten på marknaden.
-
Nice! Det måste varit sjukt bra fest för jag minns inte att jag var där men det framgår ju tydligt av bilderna att så var fallet.
-
sourra
Medlem13 maj, 2009 vid 16:07 som svar på: Nollställning/återställn av serviceindikator VWT4?Om inte annat har jag nu fixat utrustning för att bl.a. läsa ut felkoder och nolla serviceindikator så hittar du det inte kan det nog gå att ordna på annat sätt.
-
sourra
Medlem13 maj, 2009 vid 16:06 som svar på: Nollställning/återställn av serviceindikator VWT4?Min är en 2002