sourra
Forumsvar skapade
-
Inlinesåkarna måste ju älska introduktionen av det där hjulet. Nu är de inte töntigast på hjul längre.
-
Haha, är det inte så man ska göra då? Senast jag var ute blev jag launchad av en skön snubbe som gav mig tummen upp och släppte kiten fast duken inte ens var nära på spänd. Jag som trodde det var jag som skulle ge tummen. Tack kompis för att du lärde mig nåt nytt.
-
Jävla chopbilder. Ser ut som Rågelund.
-
Haha, nej planen är att aktivera en eftermonterad farthallåre. Dock tror jag att jag hittade en meny där man kunde justera sina mil men sånt leder bara till tukthuset så det ska vi inte göra. Min check enginelampa tändes i söndags så nu har jag läst ut de felkoderna. Det verkar som om det är nåt på tok med avgasreningen och som lök på laxen är det tydligen nån hastighetssignal som heter G22 som fattas för att klimatanläggningen ska börja leverera kyla igen. Det är fantastiskt hur en bil kan skänka så mycket spenderarglädje.
-
Jag tänker osökt på Skansen…
-
Lelleee;545881 wrote:frågan återstår:
var fan är mina dirty dog solbrillor…På samma ställe som min kockkniv och min grill skulle jag tro…
-
Si, si, vi komma pronto. Mailar ikväll.
-
Ang. tjockis – Kan meddela att Disco-Danne numer är fetare än jag är =)
-
Hehe, Ryamannen a.k.a. The Eye In The Sky
-
Var och när kommer Timbuk och Amato spela?
-
gh0st;545697 wrote:O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!
Hehe, otippat… =)
-
Hur var det? Stenigt och byigt som vanligt eller var det mirakulöst bra?