sourra
Forumsvar skapade
-
WakeNils;545101 wrote:jag tobbe och nordstedt kommer! städar kanske lite imorgon…
jag polerade några av stenarna i läjet idag =)Det är inte bara det att vi ska städa, det är det att det ska synas att det är en samlad insats. Och Du slängde ju jävla godispapper igår i Manetviken…
-
Äsch då, jag hade bilnycklarna i tryggt förvar i den låsta bilen. No biggie.
-
Men vad f… det är Strandstädning på lördag. Vi måste sköta om våra spots.
-
Blackadder;545022 wrote:Ja så är det. Jag har faktiskt noterat nåt liknande. Vissa dagar är man dessutom mer (eller mindre) tålig också.
Det är därför man ska ha en snickers med sig ut på vattnet
-
sourra
Medlem7 maj, 2009 vid 17:55 som svar på: Vem är omslagspojke på jubileumsnumret av Kiteboarding??Neven;545016 wrote:Som Naish eller Cabrinha menar du…?Hehe, men ur produktutvecklingssynpunkt är det lite skillnad på att ha utvecklat kites i 10 år och ha smögat i 10 år. Det är en grym åkare och det kan ingen säga nåt om.
…och sen är ju Naish ett familjeföretag, inte ett utlånat namn.
-
sourra
Medlem7 maj, 2009 vid 15:25 som svar på: Vem är omslagspojke på jubileumsnumret av Kiteboarding??Är inte företaget bakom Wainman Kites reggat i Polen? Hur som helst så lär hans inblandning i företaget sträcka sig till att låna ut sitt namn, kanske äga en liten andel och ha lite synpunkter på hur han tycker en kite ska vara. Blir en produkt automatiskt grym för att en legend lånar ut sitt namn?
-
Det ser onekligen lovande ut.
-
Nic, det var en Beal-lina förra året och om de kör med samma material på den linan som på sina klätterrep så är det nån form av nylon, antagligen polyamid. Säger du att materialet i dyneema/spectra glider bättre än teflon?
-
Jag tycker det bara visar på hur det egentligen ligger till – det är ett fåtal homo sapiens som störs av kitesurfing och därav allt tjafs om reservat hit och dit.
-
Då lär du fortsätta klara dig utan.
Mat, hittat nåt lovande? =)
-
Ja sånt kan de väl få hetsa upp sig över. Här uppe vill de bygga P-platser och bygga torn i reservaten.
-
Inte helt färsk tråd men… i min T4-manual står det i alla fall att man kan nolla servicetjafset på egen hand utan verktyg.
-
Vem behöver danskar och Anholt när man har Manetviken och en busslast svennebananer?
-
Nice. Vad var den upprörda personen så upprörd över?
-
mjersen;544690 wrote:då får man kanske testa ny spot i dag igen då =)
Rullar du med oss idag igen?