sourra
Forumsvar skapade
-
Helt rätt Tony, det var en lugn och städad tillställning. Vi drack te, smuttade lite på varsitt glas vin, kollade lite film, satt i ring och sen gick vi hem. Falle må se lite lullig ut på bild men det är för att det är fel på Johans kamera. Festen tog slut kl 11 efter att Gonzo ätit upp allt godis.
-
Ironi skrivs i rött, det vet ju alla.
-
Men det är inga vinterfåglar va…?
-
Men är det inte uppvärming av kylvattnet eller liknande för att underlätta kallstarter? Eller var i bilen monterar man den?
-
Men för helv… Var ska du surfa då? Åka till Varberg över helgerna?
-
Begär ut underlaget från Länsstyrelsen och se vad de lutar sig på för objektiva undersökningar. Rent spontant är det ju åt skogen med året runt-förbud för att skydda en art under några månader per år.
-
Sen beror ju spridningen på hur den som äger patentet gör med licensiering. Jag läste en intervju med Mr US1111 där han sa att det inte var aktuellt att låta andra märken använda sigmapatentet. Och Delta fanns innan Sigma.
-
Har hittat på skroten för 1800 spänn som jag blev lite sugen på men frågan är hur det hänger ihop med fläktsystemet i övrigt. Krävs parametersättning i fordonsdatorn eller liknande? Eller jobbar bensinvärmaren fristående från resten av fläktsystemet?
-
Haha, ”Varför har du ingen soffa?” är ju samma fråga som jag har ställt varje gång jag varit hemma hos dig =)
Var ska du flytta?
-
Vill de ha kiteförbud året runt?
-
Naaj, du ska putsa fönster.
-
Näven, hur fan stavar du? Och har du tid att hjälpa mig med en grej ikväll?