sourra
Forumsvar skapade
-
Lelleee;541932 wrote:Vad kom ni fram till då? nu när Neven är sekreterare så borde ju vi medlemmar få ett protokoll på vad som sades 😀
Vi kom fram till att när styrelsemedlemmarna engagerar sig en jäkla massa dagar och kvällar per år så borde folk åtminstone kunna offra en eftermiddagssession för att närvara…
-
Grymmaste på år och dar
-
Mycket bra. Ni ser ut att haft det gött medan vi andra satt på Majas och ältade problem =)
-
Är det inte så att kiten sitter sådär mysigt i vindfönstret för att den är trimmad så att den är på gränsen till överskotad?
-
Nej det här är ju fan helt förkastligt. Hur kan tidningen gå in och lägga till en ingress där det står att föregående skribenter har uttryckt sig i form av ”fria fantasier och hejdlöst hat”! HN får ju Expressens journalistik att framstå som sund i jämförelse.
-
Aha, jasså? Vad var det som var klippt och klistrat och var hörde du det?
-
Bra bruk av stålkanterna Henning. Visa de där jävla linorna vem som bestämmer.
http://www.annakarindrugge.se/bildbanken/kite/slides/kite%20090418036.jpg -
Är det du som kör hem berusade och morfinhöga småbräder som brutit benet?
-
För övrigt tycker jag den här delen från insändarredaktören är förtjusande:
”Kommentar. Det var jag och inte skribenten som skriv ingressen med hänvisningar till några tidigare debattartiklar om detta ämne.”
Allvarligt talat, vad är HN för tveksamt alster egentligen? En insändarredaktör som sitter och skarvar insändare med text som påstår att somliga skribenter hatar och ljuger. Det här är löjligare än jag vågat tro och ännu ett tecken på att det är dags att kommunicera direkt med de grupper vars intressen inte är 100% i linje med våra. Att skicka det genom HNs ljugmaskin är ju inte nån större idé…
-
Årets LF Synergy ska tydligen ha en bottenplatta som passar i stort sett alla vanliga kiteinserts. Köper du några andra bindningar får du borra men det är inte mer med det.
-
Vi verkar ha missat ännu en orsak till att ha kiten lågt när man går ut – det är så sjukt mycket lättare att kontrollera den med en hand då.
-
Sånt är så gött. Det kom ned en tant när vi var och dingade brädor i Vitemölla en gång och tyckte det verkade som en bra idé att köpa hem en drake som barnbarnen kunde leka på vattnet med när de kommer på besök.
-
Kolla med dykbutiken på södra vägen.