sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem11 april, 2009 vid 17:39 som svar på: Ännu en nybörjare behöver hjälp med utrustningsvalDet gjordes 13.5 och 15 förra året men inte 15.5. Gör med din gode vän om han inte fått siffrorna om bakfoten. Kanske kan han säga nåt om modellnamn också?
-
Ja, klart vi ska ut och härja. Jag kör så ofta jag hinner och så länge det inte blåser.
-
Tony, LA om 10!
-
Det var våra inledande planer men de har reviderats en smula sen dess. Jag är ledsen att inget berättat om planerna för dig. Men vi hoppas att du fortsätter att peppa och credda alla eldsjälar som arrangerar saker runt om i landet.
-
jonaish;539907 wrote:finns bättre saker.. t,ex ”arm-upp-dragning”
Kolla in hela det här klippet med en klättrare från göteborg. Han gör några sjukt tunga grejer, bland annat enarmsuppdragning…
[ame]http://vimeo.com/3059724[/ame]
-
Haze;539869 wrote:Ooopppsss en öm tå verkar det som 😉
Nä du sourra jag håller mig för mig själv och ev med Falkenbergs surfklubb om det blir nåt på västkusten. Annars så blir det på Gotland. Och ja jag har arrangerat en hel del tävlingar fast skid/snowboard relaterat så jag har en del erfarenhet.
Kunnat tala om för dig er på en gång att planlägga tre tävlingar med krav på vind är sjukt svårt att genomföra. Kolla bara på Vågsurfarna som kämpar för fullt med deras tävlingar och då har en hel del klubbar som arr. deras tävlingar.
Men som sagt detta är min åsikt som vanligt..
Edit: Jag har för mig för den delen att det var någon surfklubb som inte ville att jag skulle ha min planerade vågtävling då de skulle arr. en istället. Så här i efter hand så var jag nog väldigt dum som gick med på detta.
Ditt snackpåseri vet inga gränser…
-
Den personen som gjort denna sammanställning vill inte att vi ska framstå som seriösa så det är nog ingen större mening med att anstränga sig där. Det som är gjort är gjort. Vi får tänka framåt nu.
-
Haze;539842 wrote:Hmm en av tre som skulle köras japp 😉 Bara två kvar innan sommaren är här då 😉
När de går tre reservhelger innan man kan köra så är det svårt att planera in ett optimistiskt schema. Sen lär man sig saker när man arrar som gör att man kanske måste revidera sina storslagna planer. Nu är det dock fler arrangemang på gång runt kusterna så då kanske det räcker med ett RV#2 i höst, vi får se. Men kanske borde du hålla i spakarna åt oss Hasse, du har ju så sjuukt mycket erfarenhet och vet allt om hur ett arrangemang ska köras.
-
…och tänk er för i fortsättningen när ni skriver. De utsaxade delarna användes enligt Svarte Orm för att utmåla oss som oseriösa idioter som bör hållas korta. Handen på hjärtat – det finns en hel del inlägg på Steffo som kan vara oss till last om man inte är bekant med jargongen här. Så utgå från att allt ni skriver läses av de som ni skriver om.
-
Hade inte du bailat ur så hade du märkt att vi körde en tävling i höstas.
-
Kollade just på mystics hemsida under ”Contact” och där har de ett kontaktformulär för Warranty. Du kan ju testa fylla i det och höra vad de säger. Jag har aldrig ägt någon annan mystic-pryl än sätesöverdrag och hälstroppar och ingen av dom har gått sönder så jag vet inte hur Mystic är att ha att göra med gällande garantier.
-
Alltid skönt när folk gör misstag och sen rättar till dom =)