sourra
Forumsvar skapade
-
-
@above_the_law 522447 wrote:
Där sa du nåt!
Håller helt med att det blir ett dilemma på något sätt. Skitkul med filmtävling och ffa festen för visnninge, ha! MEN det motverkar ju att det kommer ut bra skit när det fortfarande har nyhetsvärde. Man suktar ju jämt efter lite bilder eller film från dagens session för att liksom förlänga njutningen och kanske hitta lite förbättringspunkter… Hmm…Men det uppmuntrar ju folk att lägga lite extra möda på sina produktioner. Det ska bli kul att se vad folk kan hitta på när de har ett par månader på sig att klippa när Sam kan slänga ihop detta på mindre än ett dygn. Jäkligt gött och se med sköna vinklar från höjden.
-
Det är uppfattat! Det beror lite på uppkopplingsmöjligheterna men det verkar som att vi har internettillgång på hotellet.
-
Tror alla brädor inkl. Sol:en har styvats upp så det är kanske därför du inte tyckte SOl:en kändes så mjuk =)
För övrigt är det klart att du ska ha en vågis. Alla borde ha en vågis. -
Jag har just gått över från våtdräkt till torrdräkt och jag tycker det är jäkligt gött på alla sätt och vis. Det enda negativa är om man inte släppt ut all luft ur dräkten och sen klotar. Då trycks all luft upp till överkroppen så man blir guppandes som ett flöte och det är riktigt tungt att få upp benen till brädan. Men det är också det enda. Hade jag haft en surfbuss att byta om i så hade jag nog kört våtis.
-
Gött! Ser ut som om Jungman har jordnötter fulla kinderna därtill. Den som spar han har…

-
Haha, fy fan… Här uppe i norr gick solen ned kring klockan två idag. Man hinner ju inte kliva upp förrän det är mörkt igen. Peck.
-
Ja se så glad han är nu när han har en våtdräkt med fungerande dragkedja igen.
-
Perfekt längd på filmen. Gött!
-
Goa bilder där Mathieu – två sköna gubbsurfare + hingsten från Säffle. Jag är lite smått missnöjd med att ha missat denna dag måste jag säga.
-
Ja fan, man klarar sig med endast boardies så länge man inte är frusen som ett spädbarn.
-
Läjet kan fan inte ha levererat för då skulle du inte vart hemma redan. Umeå har varit fett hittills. Sov till 11, gick ned i köket och tryckte i mig allsköns läckerheter, sen har jag spelat Xbox sen dess. 80+ är inom räckhåll nu.
-
@LANGENS_KITE 522016 wrote:
När åker du söderut?
Ingen vinter i Umeå, is på alla gräsmattor.Peter, vet du hur isläget är på sjöarna? Jag är i Holmsund nu det ser ut att kunna bli lite vind i Nord-Sydlig riktning i dagarna och Västerlångslädan får ganska ren vind då men det vore ju tråkigt om isen inte bar…