Forumsvar skapade

Sida 236 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    23 december, 2008 vid 15:06 som svar på: Jag ska minnsan vara först…

@Krillan82 522574 wrote:

Att önska alla en riktigt GOD JUL….

Attityden Krillan…

• sourra

sourra

Medlem
    22 december, 2008 vid 22:28 som svar på: FILM från idag

@above_the_law 522447 wrote:

Där sa du nåt!
    Håller helt med att det blir ett dilemma på något sätt. Skitkul med filmtävling och ffa festen för visnninge, ha! MEN det motverkar ju att det kommer ut bra skit när det fortfarande har nyhetsvärde. Man suktar ju jämt efter lite bilder eller film från dagens session för att liksom förlänga njutningen och kanske hitta lite förbättringspunkter… Hmm…

Men det uppmuntrar ju folk att lägga lite extra möda på sina produktioner. Det ska bli kul att se vad folk kan hitta på när de har ett par månader på sig att klippa när Sam kan slänga ihop detta på mindre än ett dygn. Jäkligt gött och se med sköna vinklar från höjden.

• sourra

sourra

Medlem
    22 december, 2008 vid 11:44 som svar på: Boavista, Kap Verde?

Det är uppfattat! Det beror lite på uppkopplingsmöjligheterna men det verkar som att vi har internettillgång på hotellet.

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 23:08 som svar på: Recensions sidan va int så updated!

Tror alla brädor inkl. Sol:en har styvats upp så det är kanske därför du inte tyckte SOl:en kändes så mjuk =)
    För övrigt är det klart att du ska ha en vågis. Alla borde ha en vågis.

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 23:02 som svar på: Nå, torrdräkt??

Jag har just gått över från våtdräkt till torrdräkt och jag tycker det är jäkligt gött på alla sätt och vis. Det enda negativa är om man inte släppt ut all luft ur dräkten och sen klotar. Då trycks all luft upp till överkroppen så man blir guppandes som ett flöte och det är riktigt tungt att få upp benen till brädan. Men det är också det enda. Hade jag haft en surfbuss att byta om i så hade jag nog kört våtis.

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 22:58 som svar på: Läjet 081220 SAW

Gött! Ser ut som om Jungman har jordnötter fulla kinderna därtill. Den som spar han har…

L%C3%A4jet-kite081220-11.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 17:55 som svar på: things can only get brighter after today

Haha, fy fan… Här uppe i norr gick solen ned kring klockan två idag. Man hinner ju inte kliva upp förrän det är mörkt igen. Peck.

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 15:26 som svar på: Boavista, Kap Verde?

Haha, vad pratar du om?

• sourra

sourra

Medlem
    21 december, 2008 vid 15:24 som svar på: Video från Läjet den 20 dec.

Ja se så glad han är nu när han har en våtdräkt med fungerande dragkedja igen.

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 23:49 som svar på: Habo Lördag!

Gött med lite bilder broder!

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 23:47 som svar på: Video från Läjet den 20 dec.

Perfekt längd på filmen. Gött!

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 23:42 som svar på: December sesh i Lejet!

Goa bilder där Mathieu – två sköna gubbsurfare + hingsten från Säffle. Jag är lite smått missnöjd med att ha missat denna dag måste jag säga.

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 18:01 som svar på: Boavista, Kap Verde?

Ja fan, man klarar sig med endast boardies så länge man inte är frusen som ett spädbarn.

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 12:53 som svar på: Big Saturday:-)!!! 6 m våghöjd i DK!!!!

Läjet kan fan inte ha levererat för då skulle du inte vart hemma redan. Umeå har varit fett hittills. Sov till 11, gick ned i köket och tryckte i mig allsköns läckerheter, sen har jag spelat Xbox sen dess. 80+ är inom räckhåll nu.

• sourra

sourra

Medlem
    20 december, 2008 vid 11:12 som svar på: lörd 20 dec skälderviken

@LANGENS_KITE 522016 wrote:

När åker du söderut?
    Ingen vinter i Umeå, is på alla gräsmattor.

Peter, vet du hur isläget är på sjöarna? Jag är i Holmsund nu det ser ut att kunna bli lite vind i Nord-Sydlig riktning i dagarna och Västerlångslädan får ganska ren vind då men det vore ju tråkigt om isen inte bar…

Sida 236 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA