sourra
Forumsvar skapade
-
@gonzo 522801 wrote:
kul om det blåste här någon gång så man kan köra i tomtedräkt
det e ju fan som att bo i ett vakum nuÄr du samma kille som garvade åt att vi bara skulle få 6-10 m/s första dagarna på semestern?
-
2-3 meter vågor och 6-10 m/s är väl fan inget att klaga över. Eller?
-
Man kan inte klandra dig för ditt habegär, den är fan läcker (”Den här ska jag ligga med inatt” som en viss hona uttryckte det då hon fick syn på den). Om tomten nu inte hade med sig en sån bräda och du vill jaga rätt på den själv så är det en Naish Gun 5’9″. Jag tar med mig min till Boavista där den fan ska få leverera.
-
Dollarn har ju gått från 6 upp till 8 och den ökningen är ju ännu sugigare än euroökningen. Men 2002 var dollarn uppe i nästan 11 så det kunde vara värre =)
-
Men Farfar, den där vågen var ju förra månadens uppståndelse =)
-
Det var i grevens tid Neven. Du var snubblande nära att bli beach-bitch deluxe där.
-
-
@nordstedt 522636 wrote:
Shit vad ni är stekiga! En annan får köra runt med lila och rosa kites som ser ut att va från 80-talet…
Inget ont om lila och rosa nu…
-
Antar att du menar ”shaving” Tony. Du har ju blivit något av en expert på det där med att avlägsna oönskad hårväxt.
-
Då är det bara att börja köra vågor med dom så =)
-
Hmm, alla utom Lomma-folket borde ha en vågis. Eller så borde Lommafolket ha varsin vågis men lämna Lomma ibland för att köra vågor.
-
-
Det är så här det börjar. Sen hux flux ligger hela vindsurfingutrustningen ute på köp och sälj.