sourra
Forumsvar skapade
-
Bruse, det heter DFS har jag för mig och är kompatibelt med FCS. Det var en smula snopet att tappa fenan men det var tur att boxen höll efter jag gått på grund.
-
Jag har en sån maskin och kan varmt rekommendera apelsin och morot (måste vara rätt söta morötter). Kan samtidigt avråda från banan eftersom såna jävlar smetar igen maskinen helt.
-
Solen värmer ju när man vistas i den men vinden som blåser från havet håller samma temperatur som en svensk sommardag vilket fläktar välbehövligt.
När vinden är svagare går tempen upp lite. -
Förlåt. Jag har verkligen försökt dämpa min entusiasm över hur jäkla gött det var. Vi filmade dock mest och resultatet av det kommer senare på kortfilmfestivalen. Men helvete så skönt det var där borta! Vind vind vind och 20-25 grader. Kollade just Boaprognosen för denna vecka: 10-14 m/s, molnfritt och 21 grader i dagarna 7. Som sverige men ändå inte.
-
En samling grisar är vad ni är. Lyckliga glada grisar. Kul att se gammelgalten igen.
-
Osså några dussinbilder till:
11. Världens största sandslott
12. Lina i Ervataõ
13. Ervataõ
14. Vågor vid Bahia
15. Nån frukt som säkert är skitnyttig
16. En sinnessjukt stor våg som låg 3km ut från land och en bra bit bakom fartyget. Enligt das locals hade vågen ett 7-8m face den dagen och surfades ibland under sådana förhållanden av killarna med de stora nötsäckarna.
17. Baba Neven
18. Yours truly
19. Hopp och lek
20. Respect the rock eller tappa en fena -
Spana in Tornado surf i Safaga också. Sjukt prisvärt i svensk regi.
-
I år är det dessutom 30 år sedan Naish som märke såg dagens ljus.
-
Fan vad fint att ni håller ordning på the spot of spots!
-
sourra
Medlem9 januari, 2009 vid 19:48 som svar på: typicall friday night at Sourras house…. when linas not there…Dig kan man aldrig beratta nagot for Tony. Skulle inte detta vara en hemlis? =)
-
Fy fan vad bistert Chrille. Jag hoppas du far nyttja 4.5:an.
-
Sjukt trottsamt nar man aldrig far vila. Forst en vecka med side-off och monsterswell och nu en vecka plattvatten. Piss.
-
Man far vara forsiktig med boxarna for de tal inte vidare mycket. Det gick ett par stycken i somras.
-
Senast jag sag is lag det i min caipirinha. Ser fint ut det dar Don Rico.