sourra
Forumsvar skapade
-
Nevich, gräv upp lite clips på när Blair kör ostroppat som Jungman eller när han kör sin crazy-launch.
-
sourra
Medlem17 januari, 2009 vid 00:26 som svar på: Schyssta vids – nån snubbe som heter Sam MedyskySynd att det är filmat i interlace bara. Apropå Thorn och boots så måste jag hitta ett par dojjor som jag inte får kramp av och som inte kräver omborrning eller wake-inserts. Några tips?
-
Boavista om du kan stå ut med lite kickers mellan det tokplatta.
-
Det både gläder och irriterar mig att höra. Visst vore det kul att surfa men det vore även skönt att slippa kylan.
-
Jag får nog ta en semestervecka för att klippa det.
-
Vidriga vidriga Torkelstorp funkar ju på SO. Ska det vara plusgrader i helgen eller?
-
@Andy* 525860 wrote:
Göttig resa, fattar inte hur alla får tid till att drag iväg såhär! Har ni ingen semester i sommar? 🙂
Flexbank is the shit.
@hengo 525872 wrote:
bidde de ingen film?
Vi har närmare 24h inspelat material. Så snart jag har en fungerande dator med vettig prestanda igen så sätter vi saxen i grejerna.
-
Men det skulle ju inte skada om du gjorde det nån enstaka gång 🙂
-
-
Timbuktu-väskor är the shit…
-
Jag backade tyvärr två kilo trots idogt konsumerande av nötter, öl, hotellfrukostar och tvårättersmiddagar. Det känns inte bra men jag tror skadan är lätt åtgärdad med svensk turkpizza.
-
Säkert. Neven Never Thinks Twice…
-
Mitu Monteiro kör Ponta Preta eller?
-
Mestadels kring 8 m/s men vi fick även nån dag med 5-6 m/s då vi fick pumpa de stora kitarna liksom ett par dagar då sexor och sjuor fick jobba.