Forumsvar skapade

Sida 232 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    20 januari, 2009 vid 16:50 som svar på: Caution Mayhem X 2009

Det var inte så att det byade upp till 21? För 21 i medel är helt sjukt hård vind.

• sourra

sourra

Medlem
    20 januari, 2009 vid 08:21 som svar på: Caution Mayhem X 2009

Haha, jag kan sträcka mig till oavgjort ty den där färgkombon är fan hideous. Eller, det är inte kombon i sig som är inte problemet, däremot beslutet att låta grått dominera. Men som bekant är utseende en sak och prestanda en annan (och det är fan tur i det här fallet). =)

• sourra

sourra

Medlem
    20 januari, 2009 vid 08:09 som svar på: Caution Mayhem X 2009

Jag är glad att min kite som går i brunt och pistagegrönt inte längre är landets fulaste.

• sourra

sourra

Medlem
    20 januari, 2009 vid 07:57 som svar på: Egypten (Hurghada/El Gouna)

Man flyger till Hurghada där man blir hämtad av Saras chaufför. Det var ingen som slet i en men infödingarna kan vara lite ful i mun mot tjejer som går utan manligt sällskap. Billigare totalpris för ett surfresmål är svårt att hitta. Såg att Sara hade skrivit i resmålskonfen nu att man får boende inklusive halvpension (och det är riktigt bra mat) för 15 Euro. Sen kostar kitebåten 15 Euro inklusive lunch. Mer än det behöver det alltså inte kosta.

• sourra

sourra

Medlem
    19 januari, 2009 vid 21:30 som svar på: Lättvindsfoil på bökiga stränder?

Det var en foil ska kanske tilläggas.

• sourra

sourra

Medlem
    19 januari, 2009 vid 21:29 som svar på: Lättvindsfoil på bökiga stränder?

Hör med Jezaja vad han tycker om 17-kvadratare. Har för mig att han öste omdömen som ”man kommer igång och blir överriggad i samma ögonblick” och ”som att styra en jävla lastbil” (och detta är alltså inga positiva omdömen).

• sourra

sourra

Medlem
    19 januari, 2009 vid 19:22 som svar på: another cool find

Om du är intresserad av ekonomisk förändring och sköna bilder måste du kolla in http://www.jornmark.se/

Det är en skön snubbe som jag haft som examinator i några kurser som har den. Han har även varit med på svt och gett ut två böcker på samma tema.

• sourra

sourra

Medlem
    19 januari, 2009 vid 16:04 som svar på: Lagoon Beach Egypten

Det verkar vara sjukt mycket lokala termiska vindar så för att få en bra uppfattning så måste man nästan kolla en vindmätare på spotet som för statistik.

• sourra

sourra

Medlem
    19 januari, 2009 vid 07:05 som svar på: Önskar snabbtips ang Sal?
  • sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 20:48 som svar på: Egypten (Hurghada/El Gouna)
  • sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 20:36 som svar på: Kort reseberättelse från Boavista

Hittade lite bilder som är tagna med videokameran. Det vore en lögn att säga att de blev bra men det var i alla fall fina vågor…

• sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 16:52 som svar på: lite snökitefilm

Prima shit Henning! Spara ditt nästa alster till kortfilmsfestivalen….

• sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 14:23 som svar på: Schyssta vids – nån snubbe som heter Sam Medysky

De-interlace i efterhand blir inte jättebra vid allt för snabba rörelser

• sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 14:22 som svar på: Jake i antigua (film)

Haha, det var faktiskt det som stal uppmärksamheten för mig också. ”Helvete vad killen ser nedsketen ut”

• sourra

sourra

Medlem
    18 januari, 2009 vid 01:34 som svar på: Schyssta vids – nån snubbe som heter Sam Medysky

Ställ om från 50i till 25p. Krävs knappt bruks för det men vill du vara safe så…

Sida 232 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA