sourra
Forumsvar skapade
-
Det var inte så att det byade upp till 21? För 21 i medel är helt sjukt hård vind.
-
Haha, jag kan sträcka mig till oavgjort ty den där färgkombon är fan hideous. Eller, det är inte kombon i sig som är inte problemet, däremot beslutet att låta grått dominera. Men som bekant är utseende en sak och prestanda en annan (och det är fan tur i det här fallet). =)
-
Jag är glad att min kite som går i brunt och pistagegrönt inte längre är landets fulaste.
-
Man flyger till Hurghada där man blir hämtad av Saras chaufför. Det var ingen som slet i en men infödingarna kan vara lite ful i mun mot tjejer som går utan manligt sällskap. Billigare totalpris för ett surfresmål är svårt att hitta. Såg att Sara hade skrivit i resmålskonfen nu att man får boende inklusive halvpension (och det är riktigt bra mat) för 15 Euro. Sen kostar kitebåten 15 Euro inklusive lunch. Mer än det behöver det alltså inte kosta.
-
Det var en foil ska kanske tilläggas.
-
Hör med Jezaja vad han tycker om 17-kvadratare. Har för mig att han öste omdömen som ”man kommer igång och blir överriggad i samma ögonblick” och ”som att styra en jävla lastbil” (och detta är alltså inga positiva omdömen).
-
Om du är intresserad av ekonomisk förändring och sköna bilder måste du kolla in http://www.jornmark.se/
Det är en skön snubbe som jag haft som examinator i några kurser som har den. Han har även varit med på svt och gett ut två böcker på samma tema.
-
Det verkar vara sjukt mycket lokala termiska vindar så för att få en bra uppfattning så måste man nästan kolla en vindmätare på spotet som för statistik.
-
-
-
Hittade lite bilder som är tagna med videokameran. Det vore en lögn att säga att de blev bra men det var i alla fall fina vågor…
-
Prima shit Henning! Spara ditt nästa alster till kortfilmsfestivalen….
-
sourra
Medlem18 januari, 2009 vid 14:23 som svar på: Schyssta vids – nån snubbe som heter Sam MedyskyDe-interlace i efterhand blir inte jättebra vid allt för snabba rörelser
-
Haha, det var faktiskt det som stal uppmärksamheten för mig också. ”Helvete vad killen ser nedsketen ut”
-
sourra
Medlem18 januari, 2009 vid 01:34 som svar på: Schyssta vids – nån snubbe som heter Sam MedyskyStäll om från 50i till 25p. Krävs knappt bruks för det men vill du vara safe så…