Forumsvar skapade

Sida 231 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    22 januari, 2009 vid 15:56 som svar på: Egypten Colona!

Jag kan tänka mig att hänga på och köra piggy

• sourra

sourra

Medlem
    22 januari, 2009 vid 14:41 som svar på: Egypten Colona!

Gött att se att andra har det bra när man sitter på kontoret och när sin vinterdepression med te och citrusfrukter.

• sourra

sourra

Medlem
    22 januari, 2009 vid 12:47 som svar på: Objektiv köpes

Haha, jag har inte lagt hand på någon ozoneåkande meatlover sen jag sparkade nils i näsan och då var det förresten inte en hand utan en fot. Hur som helst – nej, jag har inte haft en tanke på att sälja den förrän nu. Är 5k med motljusskydd, filter och objektivetui ett vettigt pris? Kom med bud annars. Tillsammans med en 1.4x extender har man en riktigt trevlig och skarp reseglugg som inte väger allt för mycket och som täcker 70 till 280.

• sourra

sourra

Medlem
    22 januari, 2009 vid 10:59 som svar på: Objektiv köpes

Oskar: Vad blir det istället?
    Tony: Jag har inte tänkt så långt. Vad kan det vara värt? Det är i mint condition (som saker brukar vara när de bara ligger i en låda).

• sourra

sourra

Medlem
    22 januari, 2009 vid 08:10 som svar på: Nybörjare, vad ska jag välja?

Med lite träning och eventuellt med tekniska hjälpmedel går det att starta och landa själv utan att ta ihjäl sig själv och andra. Angående kurs brukar man efter en 2-dagars nätt och jämnt kunna komma upp på brädan.

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 20:16 som svar på: Objektiv köpes

Jag har ett sånt här med en sån här och ett sånt här som jag använder sjukt sällan pga att jag har en fast glugg som är mer spännande att fota surf med. Kanske är det mindre brännvidd än du tänkt dig?

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 18:13 som svar på: Objektiv köpes

Vad har du tänkt dig för brännvidd ca?

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 17:59 som svar på: Race board progress

@Haze 526711 wrote:

ingen springande start vad jag vet eller vad jag har läst i reglerna.Då är det start över en tänkt linje mellan en boj och start/målbåten.

Mike vad säger du?Jag har bara kört en PKRA än ju.Och en Schweisk tävling.

Kanske var en boardercrosstävling jag såg nåt klipp från då. Skit samma – kul med bygge Tom.

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 15:56 som svar på: Mera Boavistabilder

Hehe, jo jag masade mig fram till del 15 eller nåt sånt men motivationen försvann när vi kom ned och det var italienska som gällde. Ska eventuellt ta nya tag i vår om det inte blåser för ofta.

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 14:43 som svar på: Mera Boavistabilder

Praia ligger på Sao Tiago som är en av sotaventoöarna. Sotavento betyder ju stiltje eller nåt sånt. Boavista och Sal hör till Barlaventoöarna som då är de blåsiga öarna. Det finns nog en förklaring till att de inte kitesurfar i Praia 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 09:24 som svar på: Race board progress

Kör man inte springande start från stranden ibland också? Brädan ser fet ut Tom.

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 09:03 som svar på: Anders i perth..

Skämmes , tamejfan!

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 09:00 som svar på: Egypten (Hurghada/El Gouna)

Det är per dygn. Spotet som båten går till är platt och man kan köra både knädjupt (sandbank) och tokdjupt. Det finns rev och musselbankar men de är lätta att undvika. På båten finns en rescueservice som ingår i dagspriset och de är riktigt snabba på att agera.

• sourra

sourra

Medlem
    21 januari, 2009 vid 00:16 som svar på: Lättvindsfoil på bökiga stränder?

@Yann 526622 wrote:

Eller så köper man en skimboard. Kommer igång riktigt tidigt och om det inte är tillräckligt så funkar den ju lika bra utan drake. Var min räddning många gånger i sommras i Frankrike och Portugal. Lite dåligt med stränder på svenska ostkusten bara…
    image.axd?picture=2008%2f8%2fDSC03076.jpg

Glöm inte skaffa en riverboard-bungee. Då kan du köra både på stränder och i vattendrag

IMG_8481-2.jpg

[YOUTUBE]PN662v5WCzk[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    20 januari, 2009 vid 18:01 som svar på: killarna som har koll på hur man poppar

Hahaha, de ser ju ut som marionettdockor när de blir lyfta sådär utan brädarbete

Sida 231 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA