Forumsvar skapade

Sida 241 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 11:01 som svar på: film på LF.com

Mmm, portugalfilmen är riktigt fin. Mer sånt (fast från fler länder).

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 10:59 som svar på: måndag, måndag ,måndag!!!!

Ojojoj, ser ut som att det kan komma att bli ett rejält uttag från flexbanken =)

• Tjatar jag om det? I så fall ska jag genast sluta. Så dumt av mig att dra upp nåt banalt som att kämpa mot förbud på våra spots. Seså, fortsätt nu att tjafsa om vems kite som är fulast.

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 06:36 som svar på: Slider i Askim?

Haha Ola din surfskolkare, övning ger färdighet. Och nu talar jag inte om övning på matte eller innebandy…
    Klart ni ska bygga leksaker i Askim men frågan är om de får stå kvar…

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2008 vid 18:24 som svar på: fan det är SPEED som gäller

Men för helvete…

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2008 vid 16:10 som svar på: Askim el Rågelund måndag lunch 7/12?

Med tanke på att Nils kör med skor och dräkt när det är 20 grader i vattnet och desto mer i luften så räknar jag med att svaret på den frågan blir ett rungande ”Ja” =)

• @Haze 520071 wrote:

Jäklar vilka påhopp mellan Ozone-teamet och Cautionförspråkarna nu.
    Ungefär som mellan Naish och Cabrihna 😉

Med den lilla skillnaden att Naish & Cab slåss tillsammans med näbbar och klor mot folk som älskar näbbar och klor (hoho, fågelskämt) för att hålla Varbergs surfspots tillgängliga.

• sourra

sourra

Medlem
    8 december, 2008 vid 00:39 som svar på: Halsningar fran Phan Koc – Vietnam

@nordstedt 519989 wrote:

Bild nr 2 är riktigt skön! Ser ut som att personerna bevittnar en UFO-landning…

Är det inte det de bevittnar då?

• sourra

sourra

Medlem
    7 december, 2008 vid 00:44 som svar på: Minikite

Bra tips om var man kan skaffa en ismaskin så vi har nåt att åka skridskor på?

• sourra

sourra

Medlem
    6 december, 2008 vid 17:32 som svar på: Rysk video clip på mikeblomvall.com

Prima vara! Moio sudno na vozdušnoy poduške polno ugrey!

• sourra

sourra

Medlem
    6 december, 2008 vid 11:29 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

Bra undersökt och bra författat. Det är även kul att det verkar vara fler än vi som reagerar på denna sorkiga historia och skickar insändare. Jag tycker det känns som om deras argumentbubbla börjar spricka.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:58 som svar på: Travel story Kap Verde

Ok, det får duga. Det är ju så onödigt om du ska köra stort utan att nån filmar =)

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:48 som svar på: 3 dagar försent men nu e den här igen.

Haha, sugrörsbilden alltså! Fan, det var en bra kväll. Var det inte då Damo gick bananas med alla kameror?

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:42 som svar på: Minikite

Hehe, sorry. Vad säger man då? Kiteuppsättning? Ptja, det kanske kan funka.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2008 vid 19:28 som svar på: Travel story Kap Verde

Gött Anton. Nu gäller det bara att klippa ihop filmen och låta bli att visa den innan festivalen =)

Sida 241 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA