sourra
Forumsvar skapade
-
Mmm, portugalfilmen är riktigt fin. Mer sånt (fast från fler länder).
-
Ojojoj, ser ut som att det kan komma att bli ett rejält uttag från flexbanken =)
-
sourra
Medlem9 december, 2008 vid 06:56 som svar på: Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!Tjatar jag om det? I så fall ska jag genast sluta. Så dumt av mig att dra upp nåt banalt som att kämpa mot förbud på våra spots. Seså, fortsätt nu att tjafsa om vems kite som är fulast.
-
Haha Ola din surfskolkare, övning ger färdighet. Och nu talar jag inte om övning på matte eller innebandy…
Klart ni ska bygga leksaker i Askim men frågan är om de får stå kvar… -
Med tanke på att Nils kör med skor och dräkt när det är 20 grader i vattnet och desto mer i luften så räknar jag med att svaret på den frågan blir ett rungande ”Ja” =)
-
sourra
Medlem8 december, 2008 vid 15:12 som svar på: Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!@Haze 520071 wrote:
Jäklar vilka påhopp mellan Ozone-teamet och Cautionförspråkarna nu.
Ungefär som mellan Naish och Cabrihna 😉Med den lilla skillnaden att Naish & Cab slåss tillsammans med näbbar och klor mot folk som älskar näbbar och klor (hoho, fågelskämt) för att hålla Varbergs surfspots tillgängliga.
-
@nordstedt 519989 wrote:
Bild nr 2 är riktigt skön! Ser ut som att personerna bevittnar en UFO-landning…
Är det inte det de bevittnar då?
-
Prima vara! Moio sudno na vozdušnoy poduške polno ugrey!
-
Bra undersökt och bra författat. Det är även kul att det verkar vara fler än vi som reagerar på denna sorkiga historia och skickar insändare. Jag tycker det känns som om deras argumentbubbla börjar spricka.
-
Ok, det får duga. Det är ju så onödigt om du ska köra stort utan att nån filmar =)
-
Haha, sugrörsbilden alltså! Fan, det var en bra kväll. Var det inte då Damo gick bananas med alla kameror?
-
Gött Anton. Nu gäller det bara att klippa ihop filmen och låta bli att visa den innan festivalen =)