Forumsvar skapade

Sida 240 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    13 december, 2008 vid 01:27 som svar på: kitesurfing får egen färg!

Onshore kör på barnstolsorange i år. Sjukt het färg.

• sourra

sourra

Medlem
    12 december, 2008 vid 16:49 som svar på: Ozone Instincts Sport färdig

Trim under bommen är en fråga om att vänja sig och få in en vettig teknik för det. Du vänjer dig snabbt Yann.

• sourra

sourra

Medlem
    11 december, 2008 vid 23:26 som svar på: Boavista, Kap Verde?

Det kryllar av italienare där så fem stycken gör varken till eller från. Du lär nog stöta ihop med Guran och Märta, de är där samma period (fast på nyår ska de paddla över till Boavista och kalasa med oss).

• sourra

sourra

Medlem
    11 december, 2008 vid 09:20 som svar på: Varning utfärdad:DYR brädfrakt med UA/LH !!!

Ett annat alternativ är ju att dra på sig kallingarna utanpå jeansen och börja checka in kitesmurfing-prylar i golfbagar istället. Det är kanske inte högst upp på önskelistan men…

• sourra

sourra

Medlem
    11 december, 2008 vid 09:09 som svar på: Spotify

De jobbar på en offlineversion. Har ni bra idéer på funktionsförbättringar kan ni skriva dom här så släpar Fru Sourra med sig dom till sin professor som sitter i nån slags styrelse bakom Spotify och är mycket sugen på att få bra förslag.

• sourra

sourra

Medlem
    11 december, 2008 vid 07:17 som svar på: Slider i Askim?

Har du några fler visdomsord kryckmannen?

• sourra

sourra

Medlem
    10 december, 2008 vid 13:51 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

Vem kan tänka sig påtala detta via en insändare?

• sourra

sourra

Medlem
    10 december, 2008 vid 11:37 som svar på: Spotify

Jag satt igår och diggade gammal dödsmetall från sent 80-tal som jag misslyckats länge med att finna på TPB men det kan tänkas att andra områden inte är lika vältäckta. Ännu. Musiksamlingen utökas med ca 20K låtar/dygn så det är nog bara en tidsfråga innan allt man vill ha finns.

• sourra

sourra

Medlem
    10 december, 2008 vid 11:32 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

@Haze 520380 wrote:

sourra: Insändarpolis stàr det. Inte vanliga poliser 🙂 Sà han spyr inget hat alls över poliser.
    [/quote]

Inte?

”Vad trevligt att HN begåvats med en självutnämnd insändarpolis. Han har redan tagit till sig polisens attityd, nämligen att ha rätt även när man har fel.”

@Haze 520380 wrote:

Men jag hàller fortfarande pà att det är väldigt dumt att hàlla pà att tjafsa och hänga ut enskilda personer här pà steffo. Även ornitologer kan använda internet. Lös detta direkt med de istället!!!!

Vi håller på. Att öppet diskuter någon som är för feg för att stå för sin åsikt och istället gömmer sig bakom signaturen ”Björkängsbo” ser jag dock inget fel på.

Snälla tomten. Låt detta korthus av lögner och infiltrerade instanser falla samman till jul.

• sourra

sourra

Medlem
    10 december, 2008 vid 11:29 som svar på: Spotify

Spotify piskar TPB i musikutbud

• sourra

sourra

Medlem
    10 december, 2008 vid 10:22 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

@kvabbso 520350 wrote:

Vår polis säger att man gjort förfrågan hos länsstyrelsen angående tillstånd för kitesurfning inom Natura 2000-området och fått beskedet att inget tillstånd krävs. Hur kan det då komma sig, att det är just länsstyrelsen som tagit upp frågan om kiteförbud inom dessa områden?

Svaret på den frågan är ju enkel – för att ornitologerna har bestämt sig för en viss sak och länsstyrelsens biolog tillhör denna skara biologer. Inte så svårt att se varför. Kanske en insändarreplik kunde vara på sin plats?

I övrigt verkar Björkängsbon vara en prima rättshaverist som spyr ut sitt hat mot poliser istället för att ge sakliga svar på insändare. Han har inte torrt på fötterna nu och det hoppas jag någon kan tänka sig att belysa genom en insändare.

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 17:54 som svar på: Är denna ny?

Han satte ju först ett hopp över men varför nöja sig med ett lyckat hopp när man kan både lyckas och krascha?”

Greker…

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 17:53 som svar på: Ozone Instincts Sport färdig

@Milkman 520259 wrote:

Fyra linor, och kanske Sourra approved safety-option? 🙂

Man kan ju hoppas 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    9 december, 2008 vid 16:33 som svar på: Nordic Surfers Mag

Då ska inte jag vara sämre. Och så här i juletid måste jag tipsa om att lägga till möjligheten att få fakturan skickad till en separat adress och första nr till prenumeranten skickat efter 24 dec. Säg till när det är kirrat 🙂

• Nej du Pjott, nu missar du vad jag menar. Jag menar att vi kommer bra överens även när vi inte leker i steffosandlådan.

Sida 240 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA