sourra
Forumsvar skapade
-
-
@Krillan82 510371 wrote:
Och var fan fick du nu det ifrån din jävla pajjas.
Du får sluta ringa på fyllan och bikta dig. Jag gillar för övrigt handtag. De är så praktiska när man ska bära brädan.
-
@mjersen 510275 wrote:
hahaha.. dom tar sig fan genom väggen med
Haha, ja den mannen har verkligen förmågan att se inre skönhet hos damer. Som han uttryckte det efter han kört bortamatch med en av sina damor: ”att hångla med henne var som att rulla sig i en skinnsoffa”
-
En prima jävla höstkite!
-
@WakeNils 510297 wrote:
Grymt att ni hakar på tobbe o martin! Blir fett med pepp o den här gången ska inte sourra sno all vind!
Gonzo om du tänkt åka naken behöver du inte göra dig besvär…
Klart vi ska skaka hand med pannkaksmannen! Samt dricka mango och hänga med fritz och boris. Kanske gå upp 5 på morronen o hänga vid ali baba också
mm 27 grader i vattnet, funderar på att ta vinterdräkten trots allt =)
Har ni tentor på handels niklas, trodde ni bara slappade o kitade…Jag kanske ska påminna dig om att det var 100% vind tills du anlände…
-
Jag såg ett klipp på din tub där det hände för en kille. Det såg inte så jäkla behagligt ut…
-
Viktor, Nils är ute efter att låna Porter Roller-väskan. Kan ni styra upp ett överlämnande utan min medverkan? Funkade den bra?
-
Ja fan, pannkaksmannen is the shit. Sen har han en skön polare också – den något buttrare omelettmannen.
-
Sen steker han kamel på kvällarna.
-
Tja Viktor! Jobb jobb jobb för min del så du får åka för mig också. Hoppas på lite tryck i helgen.
-
@christian12345 509854 wrote:
VAD COOLT med Boa Vista! Dit skulle jag också vilja åka. Är det point-breaks där också? Eller plattvatten? Är det lika mycket vind som i Santa Maria? Är det billigare än Sal? Hur flyger man dit?
Verkar finnas både och men det platta ska tydligen vara snorplatt. Vet inte om man lever billigare eller dyrare än på Sal men vi betalar 14.4K för morgon, middag, fylla inkl flyget. Man flyger till Sal, droppar av de som gillar mycket sand och sen flyger man vidare till Boavista. Man kan visst flyga reguljärt inom landet men båt lär vara smidigast om man redan är på Sal.
-
Eller en schysst kamera =)
-
Ett tillägg här bara Nic: Andra generationens Helix gör det inte men Culten gör det om man ger max bomutslag.