Forumsvar skapade

Sida 266 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:09 som svar på: Extrainsatt Kitesafari

Make it den 27:e så vet jag två till som är på

• sourra

sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 05:14 som svar på: Dags för ny kamera

450D är en jäkligt trevlig kamera som verkar passa bra in på din profil. Finns i detta kit med två bra startgluggar: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=450D18250

Kanske vill man ha lite längre brännvidd med tiden men smakar det så kostar det =)

• sourra

sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 05:11 som svar på: Spik igenom vristen

Boots?

• sourra

sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 05:10 som svar på: Hade gött Nicke

Fy fan vad gött Nicke. Ha det bra! Har kosingen kommit fram?

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:32 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

Tror inget spot var nån höjdare i lördags efter kl två

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:01 som svar på: Lite bilder från Tarifa.

Satan vilken glassig våg på bild 6.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:57 som svar på: Var tillverkas kitesen?

@Milkman 507778 wrote:

I love you Intressesmurfen.

PS. Jag skulle sikta på Waiman kiterna.

@curry 507914 wrote:

dude, det är en förolämpning mot hela wakestylerörelsen att felstava legendens namn…

Lou Wainman it is!

Ska du smäda en får du smäda alla.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:45 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

Haha, fresta inte ett svagt sinne. Jag har dessutom lite gamla synder att ombesörja på kvällen uppe på Campus. Det är därför prognosen för de kommande dagarna ser så djävulusiskt bra ut.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:35 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

Prima. Och nej – jag är inte bitter för att jag måste jobba imorgon…

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:30 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

@nordstedt 507880 wrote:

Vi åker till ett hemligt ställe. Du kan åka med men då måste du ha ögonbindel hela tiden. Ta med mackor och kaffe så tar jag med lilla röda.

Fyll inte upp Manetviken med spärrballonger nu.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:23 som svar på: grattis

Har för mig att trådskaparens pung fastnade på bild den med

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 17:37 som svar på: grattis

Grattis Pung-Janne!

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 14:16 som svar på: Var tillverkas kitesen?

sök på Bowrider så får du se hur det gick senast nån skapade ett eget märke.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 13:32 som svar på: Waves in the House!

@hengo 507811 wrote:

fan vad nice. knappt märkbart tryck i kiten, unhooked och vågsurfa mer än att kajta. blev sugen!

Det är bara att ge sig ut i Bottenviken och härja Hengo. Knappt märkbart tryck lär ju inte vara några problem att fixa 🙂

Morsan skickade förresten ett urklipp ur VK på ”några killar som gör sånt med drake som du håller på med”. Riktigt göttig solskenssession ni hade.

• sourra

sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 13:25 som svar på: Lite pix- kitesafari

Hur brukar vindarna i Hurghada, Safaga resp El-Gouna vara över nyår? Windguru säger ju en sak men jag vet från när jag var i Safaga i Mars att termiska förhållanden på vissa spots gör att man fick en bonus-beufort =)

Sida 266 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA