sourra
Forumsvar skapade
-
Make it den 27:e så vet jag två till som är på
-
450D är en jäkligt trevlig kamera som verkar passa bra in på din profil. Finns i detta kit med två bra startgluggar: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=450D18250
Kanske vill man ha lite längre brännvidd med tiden men smakar det så kostar det =)
-
Fy fan vad gött Nicke. Ha det bra! Har kosingen kommit fram?
-
sourra
Medlem13 oktober, 2008 vid 19:32 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?Tror inget spot var nån höjdare i lördags efter kl två
-
Satan vilken glassig våg på bild 6.
-
-
sourra
Medlem13 oktober, 2008 vid 18:45 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?Haha, fresta inte ett svagt sinne. Jag har dessutom lite gamla synder att ombesörja på kvällen uppe på Campus. Det är därför prognosen för de kommande dagarna ser så djävulusiskt bra ut.
-
sourra
Medlem13 oktober, 2008 vid 18:35 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?Prima. Och nej – jag är inte bitter för att jag måste jobba imorgon…
-
sourra
Medlem13 oktober, 2008 vid 18:30 som svar på: Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?@nordstedt 507880 wrote:
Vi åker till ett hemligt ställe. Du kan åka med men då måste du ha ögonbindel hela tiden. Ta med mackor och kaffe så tar jag med lilla röda.
Fyll inte upp Manetviken med spärrballonger nu.
-
sök på Bowrider så får du se hur det gick senast nån skapade ett eget märke.
-
@hengo 507811 wrote:
fan vad nice. knappt märkbart tryck i kiten, unhooked och vågsurfa mer än att kajta. blev sugen!
Det är bara att ge sig ut i Bottenviken och härja Hengo. Knappt märkbart tryck lär ju inte vara några problem att fixa 🙂
Morsan skickade förresten ett urklipp ur VK på ”några killar som gör sånt med drake som du håller på med”. Riktigt göttig solskenssession ni hade.
-
Hur brukar vindarna i Hurghada, Safaga resp El-Gouna vara över nyår? Windguru säger ju en sak men jag vet från när jag var i Safaga i Mars att termiska förhållanden på vissa spots gör att man fick en bonus-beufort =)