sourra
Forumsvar skapade
-
Framför allt kvaliteten kan ju göra en brutal skillnad.
-
Fina bilder som vanligt Johan. Henke är ju photogenique naaanting!
-
Åååh, era fikon, kan nu sluta ha så jävla bra dagar och plåga oss andra med?
Fast iofs – jag hade ändå inte kunnat köra pga den galna träningsvärken i ryggen jag fick i Läjet senast… 😛
-
Det vet väl du lika bra som jag? Kolla med din lurviga lila polare, han håller i trådarna.
-
Ja Switchblade 3 tror jag du kan komma över för en ok peng på beg-marknaden om du bara prutar en smula (kolla köp/sälj här på Steffo). En tolva och en åtta blir bara fint och täcker de flesta hedervärda dagar. Ok, när det går upp på gult, grönt och de andra hårda färgerna på DMI’s prognos kan det bli lite tufft med åttan men då går det att komplettera med en femma eller liknande senare.
-
Billigt boende kan man enkelt fixa på apelvikens stugby.
-
Ja jag är sjukt hemlig 🙂
-
Sandsäck till öglan går bra. Eller en påse sten. Men bäst är förstås av flytta så man kan surfa så snällare spots 🙂
-
En hel del. Håll utkik i en lokaltidning och ett kommunhus nära dig.
-
Pizzakartong och sen en sten på det har funkat bra när det blåst utan bara fan här. Annars är det hundkrok som gäller, förutsatt att det finns något att skruva ned den i.
-
@Eddie 496957 wrote:
Sjukt snygga färger som vanligt.
Vad sägs om trädgrönt, orange och lila?
Idén med en bom där man kan flytta infästningen av styrlinorna är väl en fyra år gammal?
Jag instämmer på alla punkter. Skönt att du äntligen kommit till sans Eddie.
-
Bring all your friends!
-
Ingen kitehelg utan en rekorderlig fest. Partay!
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=496942#post496942
-
Såg att det skymtade 2009-grejer på Falles webbshop. Nya brädorna och kites.
-
@Oåxen 496675 wrote:
Du kan väl inte på allvar mena att kajtingen inte medför ett högre mått av potentiell fara, både för utövaren och de runtomkring, än t ex vindsurfing?
Nej, men jag anser att båda är rätt ofarliga. Okunskap är farligare.